crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 884576

Zbornik radova

Autori: Nikčević-Milković, Anela; Brđanin, Danijela
Naslov: Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja
( Self-Regulation of Learning in Educational Areas of Mathematics, Reading and Writing )
Izvornik: Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Balenović, Katica ; Grahovac-Pražić, Vesna ; Nikčević-Milković, Anela ; Vivoda, Ana ; Vrcić-Mataija, Sanja (ur.). - Gospić : Sveučilište u Zadru , 2017. 93-121 (ISBN: 978-953-331-122-7).
Skup: Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića
Mjesto i datum: Gospić, Hrvatska, 7.-8.5.2015.
Ključne riječi: čitanje, matematika, obrazovni uspjeh, pisanje, samoregulacija učenja
( reading, mathematics, educational success, writing, self-regulation of learning )
Sažetak:
U radu se konstrukt samoregulacije učenja nastoji definirati i obrazložiti unutar tri temeljna obrazovna područja: pisanja, čitanja i matematike. Uspjeh u ovim obrazovnim područjima ovisi o adaptivnoj samoregulaciji učenja učenika koja podrazumijeva samoregulaciju kognicije, motivacije, emocija, ponašanja i konteksta učenja. Kroz rad se navode i raspravljaju rezultati istraživanja koji potvrđuju spoznaje važnosti samoregulacije učenja u tri temeljna obrazovna područja o kojoj ovise dobri rezultati učenja. Rad je analitički i pregledni čiji je cilj povezati osnovu samoregulacije učenja kroz tri temeljna obrazovna područja, pokazati opće karakteristike samoregulacije i specifičnosti s obzirom na pojedino područje. Ove teorijske spoznaje trebale bi biti dobra osnova za daljnje empirijske provjere u cilju pronalaženja adekvatnijih znanstvenih modela funkcioniranja samoregulacije učenja u specifičnim obrazovnim područjima, kao i metoda i oblika rada u nastavi kako bi se učenike naučilo kako učiti pojedina obrazovna područja te ih se pripremilo za cjeloživotno obrazovanje.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Puni text rada: 884576.Samoregulacija_uenja_u_obrazovnim_podrujima_pisanja_itanja_i_matematike.pdf (tekst priložen 6. Srp. 2017. u 16:41 sati)
Upisao u CROSBI: Anela Nikčević Milković (amilkovic@unizd.hr), 6. Srp. 2017. u 16:41 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4