Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja (CROSBI ID 649991)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Nikčević-Milković, Anela ; Brđanin, Danijela Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja // Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića - zbornik radova / Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Balenović, Katica ; Grahovac-Pražić, Vesna et al. (ur.). Gospić: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 93-121

Podaci o odgovornosti

Nikčević-Milković, Anela ; Brđanin, Danijela

hrvatski

Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja

U radu se konstrukt samoregulacije učenja nastoji definirati i obrazložiti unutar tri temeljna obrazovna područja: pisanja, čitanja i matematike. Uspjeh u ovim obrazovnim područjima ovisi o adaptivnoj samoregulaciji učenja učenika koja podrazumijeva samoregulaciju kognicije, motivacije, emocija, ponašanja i konteksta učenja. Kroz rad se navode i raspravljaju rezultati istraživanja koji potvrđuju spoznaje važnosti samoregulacije učenja u tri temeljna obrazovna područja o kojoj ovise dobri rezultati učenja. Rad je analitički i pregledni čiji je cilj povezati osnovu samoregulacije učenja kroz tri temeljna obrazovna područja, pokazati opće karakteristike samoregulacije i specifičnosti s obzirom na pojedino područje. Ove teorijske spoznaje trebale bi biti dobra osnova za daljnje empirijske provjere u cilju pronalaženja adekvatnijih znanstvenih modela funkcioniranja samoregulacije učenja u specifičnim obrazovnim područjima, kao i metoda i oblika rada u nastavi kako bi se učenike naučilo kako učiti pojedina obrazovna područja te ih se pripremilo za cjeloživotno obrazovanje.

čitanje ; matematika ; obrazovni uspjeh ; pisanje ; samoregulacija učenja

nije evidentirano

engleski

Self-Regulation of Learning in Educational Areas of Mathematics, Reading and Writing

nije evidentirano

reading ; mathematics ; educational success ; writing ; self-regulation of learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

93-121.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića - zbornik radova

Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Balenović, Katica ; Grahovac-Pražić, Vesna ; Nikčević-Milković, Anela ; Vivoda, Ana ; Vrcić-Mataija, Sanja

Gospić: Sveučilište u Zadru

978-953-331-122-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija