Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja (CROSBI ID 649991)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Nikčević-Milković, Anela ; Brđanin, Danijela
hrvatski
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja
U radu se konstrukt samoregulacije učenja nastoji definirati i obrazložiti unutar tri temeljna obrazovna područja: pisanja, čitanja i matematike. Uspjeh u ovim obrazovnim područjima ovisi o adaptivnoj samoregulaciji učenja učenika koja podrazumijeva samoregulaciju kognicije, motivacije, emocija, ponašanja i konteksta učenja. Kroz rad se navode i raspravljaju rezultati istraživanja koji potvrđuju spoznaje važnosti samoregulacije učenja u tri temeljna obrazovna područja o kojoj ovise dobri rezultati učenja. Rad je analitički i pregledni čiji je cilj povezati osnovu samoregulacije učenja kroz tri temeljna obrazovna područja, pokazati opće karakteristike samoregulacije i specifičnosti s obzirom na pojedino područje. Ove teorijske spoznaje trebale bi biti dobra osnova za daljnje empirijske provjere u cilju pronalaženja adekvatnijih znanstvenih modela funkcioniranja samoregulacije učenja u specifičnim obrazovnim područjima, kao i metoda i oblika rada u nastavi kako bi se učenike naučilo kako učiti pojedina obrazovna područja te ih se pripremilo za cjeloživotno obrazovanje.
čitanje ; matematika ; obrazovni uspjeh ; pisanje ; samoregulacija učenja
nije evidentirano
engleski
Self-Regulation of Learning in Educational Areas of Mathematics, Reading and Writing
nije evidentirano
reading ; mathematics ; educational success ; writing ; self-regulation of learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
93-121.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića - zbornik radova
Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Balenović, Katica ; Grahovac-Pražić, Vesna ; Nikčević-Milković, Anela ; Vivoda, Ana ; Vrcić-Mataija, Sanja
Gospić: Sveučilište u Zadru
978-953-331-122-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096