Social Entrepreneurship Education and Its Association with Perceived Desirability and Feasibility of Social Entrepreneurship among Business Students (CROSBI ID 240698)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kedmenec, Irena ; Rebernik, Miroslav ; Tominc, Polona
engleski
Social Entrepreneurship Education and Its Association with Perceived Desirability and Feasibility of Social Entrepreneurship among Business Students
Svrha ovog istraživanja bila je ispitati povezanost obrazovanja za socijalno poduzetništvo i iskustva u prosocijalnom ponašanju s jedne strane s percepcijom poželjnosti i izvodljivosti socijalnog poduzetništva kod studenata poslovne ekonomije s druge strane. Uzorak koji čine studenti poslovne ekonomije izabran je imajući u vidu implikacije ovog istraživanja na nastavne planove poslovnog obrazovanja. Uzorkom je obuhvaćeno 512 studenata poslovne ekonomije na posljednjim godinama studija iz pet zemalja: Austrije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Slovenije i Makedonije. Rezultati ukazuju na statistički značajnu pozitivnu povezanost između komponente „znati što” obrazovanja za socijalno poduzetništvo te poželjnosti i izvodljivosti socijalnog poduzetništva. Komponenta „znati kako” obrazovanja za socijalno poduzetništvo je statistički značajno pozitivno povezana s izvodljivošću socijalnog poduzetništva. Iskustvo u prosocijalnom ponašanju ima statistički značajnu pozitivnu povezanost kako s poželjnošću tako i s izvodljivošću socijalnog poduzetništva. Rezultati upućuju na to da bi obrazovanje za socijalno poduzetništvo trebalo uključivati stjecanje iskustava u volontiranju, aktivizmu i doniranju. Te aktivnosti usmjeravaju pažnju studenata na društvene probleme i osposobljavaju ih za njihovo rješavanje.
prosocial behaviour ; social entrepreneurship desirability ; social entrepreneurship feasibility
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
18 (4)
2016.
1035-1065
objavljeno
1848-5189
10.15516/cje.v18i4.1774
Povezanost rada
Ekonomija, Psihologija, Pedagogija