Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Social Entrepreneurship Education and Its Association with Perceived Desirability and Feasibility of Social Entrepreneurship among Business Students (CROSBI ID 240698)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kedmenec, Irena ; Rebernik, Miroslav ; Tominc, Polona Social Entrepreneurship Education and Its Association with Perceived Desirability and Feasibility of Social Entrepreneurship among Business Students // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 18 (2016), 4; 1035-1065. doi: 10.15516/cje.v18i4.1774

Podaci o odgovornosti

Kedmenec, Irena ; Rebernik, Miroslav ; Tominc, Polona

engleski

Social Entrepreneurship Education and Its Association with Perceived Desirability and Feasibility of Social Entrepreneurship among Business Students

Svrha ovog istraživanja bila je ispitati povezanost obrazovanja za socijalno poduzetništvo i iskustva u prosocijalnom ponašanju s jedne strane s percepcijom poželjnosti i izvodljivosti socijalnog poduzetništva kod studenata poslovne ekonomije s druge strane. Uzorak koji čine studenti poslovne ekonomije izabran je imajući u vidu implikacije ovog istraživanja na nastavne planove poslovnog obrazovanja. Uzorkom je obuhvaćeno 512 studenata poslovne ekonomije na posljednjim godinama studija iz pet zemalja: Austrije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Slovenije i Makedonije. Rezultati ukazuju na statistički značajnu pozitivnu povezanost između komponente „znati što” obrazovanja za socijalno poduzetništvo te poželjnosti i izvodljivosti socijalnog poduzetništva. Komponenta „znati kako” obrazovanja za socijalno poduzetništvo je statistički značajno pozitivno povezana s izvodljivošću socijalnog poduzetništva. Iskustvo u prosocijalnom ponašanju ima statistički značajnu pozitivnu povezanost kako s poželjnošću tako i s izvodljivošću socijalnog poduzetništva. Rezultati upućuju na to da bi obrazovanje za socijalno poduzetništvo trebalo uključivati stjecanje iskustava u volontiranju, aktivizmu i doniranju. Te aktivnosti usmjeravaju pažnju studenata na društvene probleme i osposobljavaju ih za njihovo rješavanje.

prosocial behaviour ; social entrepreneurship desirability ; social entrepreneurship feasibility

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (4)

2016.

1035-1065

objavljeno

1848-5189

10.15516/cje.v18i4.1774

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija, Pedagogija

Poveznice