crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 885140

Disertacija

Autor: Ćorić, Josipa
Naslov: Košarka u primarnoj edukaciji
( Basketball in primary education )
Vrsta: diplomski rad
Fakultet: Učiteljski fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 03.07.
Godina: 2017
Stranica: 57
Mentor: Prskalo, Ivan
Neposredni voditelj: Kunješić Sušilović, Mateja
Ključne riječi: : primarna edukacija, košarka, košarkaška igra, elementarne igre, Nastavni plan i program TZK
( primary education, basketball, basketball game, elementary games, Physical education and sports syllabus )
Sažetak:
Cilj ovog diplomskog rada bio je otkriti koliko je košarka zastupljena u primarnoj edukaciji kroz nastavne teme iz Nastavnog plana i programa, jesu li učitelji/ice upoznati s osnovama košarke te poznaju li i poštuju li pravila košarkaške igre, ispituje se i opremljenost dvorana potrebnim rekvizitima (košarkaške lopte, koševi…) za sat Tjelesne i zdravstvene kulture te se time uspoređuje opremljenost matične škole u gradu i područne škole na selu. Za potrebe ovog istraživanja uključen je uzorak od 41 učitelj/ica koji rade s učenicama od prvog do četvrtog razreda u gradskoj školi OŠ Josipa Antuna Ćolnića u gradu Đakovu i okolnim seoskim školama: OŠ Satnica Đakovačka, OŠ Josipa Kozaraca, OŠ Drenje, OŠ Gorjani i OŠ Tomašanci. Metodom anketnog upitnika, ispitanici su odgovarali na 30 postavljenih pitanja koja se odnose na zastupljenost košarke u primarnoj edukaciji. Rezultati istraživanja, prikazanih kroz metodologiju, pokazuju da košarka nije najomiljeniji sport učiteljima/icama u razrednoj nastavi. Međutim, od 41 ispitanika njih 25 (61%) odgovara kako je košarka slabo zastupljena u primarnoj edukaciji. Većina ispitanika, njih 51, 2% je u potpunosti upoznata s pravilima košarkaške igre („Dječja košarka). Zatim, po rezultatima je vidljivo kako ispitanici, njih 24 (58, 5%), smatraju da je učenicima potrebno 3 h TZK-a u 4.r OŠ. Učitelji/ice smatraju da učenici ne mogu dobaciti loptu do koša (56, 10% ispitanika) te da bi koš trebao biti spušten na visinu primjerenu uzrastu učenika (73, 17% ispitanika). Košarkaška lopta treba biti primjerena uzrastu učenika jer su u 1. i 2. razredu preteške za učenike te zbog toga učitelji radije biraju lakšu loptu poput odbojkaške ili gumene lopte. S obzirom na opremljenost škola, rezultati navedeni u metodologiji upućuju na manjak nastavnih sredstava i pomagala u dvorani gradske škole Josipa Antuna Ćolnića, dok je u seoskim školama situacija suprotna. Usprkos navedenom, ispitanici iz matične škole i područne imaju slične rezultate koji pokazuju dobru opremljenost s koševima i košarkaškim igralištima.
Izvorni jezik: HRV
Upisao u CROSBI: Mateja Kunješić (mateja.kunjesic@ufzg.hr), 10. Srp. 2017. u 11:43 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4