crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 888229

Knjiga

Autori: Cefai, Carmel; Miljević-Riđički, Renata; Bouillet, Dejana; Pavin Ivanec, Tea; Milanović, Mirjana; Matsopoulos, Anastassios; Gavogiannaki, MMariza; Zanetti, Maria Assunta; Cavioni, Valeria; Bartolo, Paul; Galea, Katya; Simões, Celeste; Lebre, Paula; Caetano Santos, Analbela; Kimber, Birgitta; Eriksson, Charli
Naslov: RESCUR: NA VALOVIMA. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob. Vodič za odgojitelje i učitelje
( RESCUR: SURFING THE WAVES. A resilience curriculum for early years and primary schools, A Teacher's Guide. )
Vrsta knjige: priručnik
Izdavač: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 2015
Stranica: 72
ISBN: 978-953-7210-95-3
Prevodilac: Ivanc, Petra
Ključne riječi: kurikul ; otpornost ; predškolska dob ; osnovnoškolska dob ; vodič
( curriculum ; resilience ; early years ; primary schools ; guide )
Sažetak:
Kurikul je nastao u sklopu LLP Comenius projekta RESCUR – Razvoj Europskog kurikuluma za razvoj otpornosti djece predškolske i osnovnoškolske dobi (2012.-2015.). Cilj projekta bio je razvoj Europskog kurikuluma otpornosti za djecu predškolske i osnovnoškolske dobi putem međukulturalne i međunarodne suradnje. Projekt je realiziran uz koordinaciju Sveučilišta u Malti, a u njemu su sudjelovali i: Sveučilište na Kreti (Grčka), Sveučilište u Lisabonu (Portugal) , Sveučilište u Orebru (Švedska), Sveučilište u Paviji (Italija) i Sveučilište u Zagrebu (Hrvatska). Radi se o kurikulumu koji znatno pridonosi realizaciji Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, ali i budućem nacionalnom kurikulumu osnovnoškolskog odgoja i obrazovanja. Razvijen je na temelju trenutačnih društvenih, ekonomskih i tehnoloških potreba i izazova suvremenog djetinjstva i roditeljstva te nastoji kod djece razviti kompetencije potrebne za svladavanje takvih izazova, kako bi ona kao mladi građani Europe mogla ostvarivati akademske uspjehe te društvenu i emocionalnu dobrobit. Ovaj je priručnik jedan od ukupno 5 priručnika nastalih u sklopu projekta. Praktični vodič za učitelje i odgojitelje bavi se time kako provoditi kurikul u razredu ili odgojnoj grupi. U njemu su opisani ciljevi, teorijski okvir i struktura kurikula, glavne teme obuhvaćene kurikulom, polazišta kurikula, procjena te provedba i evaluacija kurikula. Također sadži poglavlje o stvaranju razrednoga i školslog, odnosno grupnoga i vrićkoga ozračja kojima se otvrđuje i pojačava aspekt poučavanja o otpornosti te poglavlje o razvoju otpornosti i dobrobiti zaposlenih u školi i vrtiću koja je posljedica rada na razvoju otpornosti.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Strucna
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Dejana Bouillet (dejana.bouillet@ufzg.hr), 6. Kol. 2017. u 06:43 sati
Napomene:
Priručnik je objavljen na sljedećim jezicima: engleski, hrvatski, malteški, portugalski, talijanski, grčki i švedski.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4