crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 889151

Disertacija

Autor: Herceg, Elizabeta
Naslov: Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi
( Methodical organizational forms of work and the physiological load of preschool children )
Vrsta: završni rad - preddiplomski studij
Fakultet: Učiteljski fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Petrinja
Datum: 09.09.
Godina: 2016
Stranica: 35
Mentor: Badrić, Marko ; Prskalo, Ivan
Ključne riječi: metodički organizacijski oblici rada, fiziološko opterećenje, kineziološki sadržaji
( methodological organizational forms of work, physiological load, kinesiology facilities )
Sažetak:
Kroz ovaj rad čija je tema „Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi“, objasnit ću važnost odgajateljevog poznavanja antropoloških obilježja djece predškolske dobi. Metodički organizacijski oblici rada su način na koji se organizira proces vježbanja te ostvaraju ciljevi kineziološke kulture. Ono o čemu ovisi fiziološko opterećenje djece tijekom sata tjelesne i zdravstvene kulture jest izbor i redoslijed vježbi, tempo, ritam te intenzitet vježbanja. Također veliku ulogu imaju unutarnji i vanjski čimbenici. Vrlo je bitno djecu znati motivirati za vježbanje jer se dobro pripremljenim kineziološkim programima djeci predškolske dobi može utjecati na njihov skladan rast i razvoj. Osobine dječjeg organizma, plan i program tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi, kineziološki sadržaji tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi, metodički organizacijski oblici rada te vanjski i unutarnji čimbenici koji djecu okružuju uvelike utječu na njihov zdrav razvoj. U doba kada je pretilost i nekretanje djece normalna pojava, veliku ulogu imaju odgajatelji koji dobrim poznavanjem kinezioloških i antropoloških zakonitosti uvelike mogu utjecati na dijete ; motivacijom i provedbom raznih kinezioloških aktivnosti. Obzirom da su u djetetovom razvoju „prve tri najvažnije“, odgajatelj ima zadaću djecu od najranije dobi poučavati važnosti vježbanja jer sama vježba jest sredstvo da se ispuni određeni zadatak.
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: Marko Badrić (marko.badric@ufzg.hr), 26. Kol. 2017. u 10:53 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4