Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi (CROSBI ID 411954)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Herceg, Elizabeta Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi / Badrić, Marko ; Prskalo, Ivan (mentor); Petrinja, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Herceg, Elizabeta

Badrić, Marko ; Prskalo, Ivan

hrvatski

Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi

Kroz ovaj rad čija je tema „Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi“, objasnit ću važnost odgajateljevog poznavanja antropoloških obilježja djece predškolske dobi. Metodički organizacijski oblici rada su način na koji se organizira proces vježbanja te ostvaraju ciljevi kineziološke kulture. Ono o čemu ovisi fiziološko opterećenje djece tijekom sata tjelesne i zdravstvene kulture jest izbor i redoslijed vježbi, tempo, ritam te intenzitet vježbanja. Također veliku ulogu imaju unutarnji i vanjski čimbenici. Vrlo je bitno djecu znati motivirati za vježbanje jer se dobro pripremljenim kineziološkim programima djeci predškolske dobi može utjecati na njihov skladan rast i razvoj. Osobine dječjeg organizma, plan i program tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi, kineziološki sadržaji tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi, metodički organizacijski oblici rada te vanjski i unutarnji čimbenici koji djecu okružuju uvelike utječu na njihov zdrav razvoj. U doba kada je pretilost i nekretanje djece normalna pojava, veliku ulogu imaju odgajatelji koji dobrim poznavanjem kinezioloških i antropoloških zakonitosti uvelike mogu utjecati na dijete ; motivacijom i provedbom raznih kinezioloških aktivnosti. Obzirom da su u djetetovom razvoju „prve tri najvažnije“, odgajatelj ima zadaću djecu od najranije dobi poučavati važnosti vježbanja jer sama vježba jest sredstvo da se ispuni određeni zadatak.

metodički organizacijski oblici rada, fiziološko opterećenje, kineziološki sadržaji

nije evidentirano

engleski

Methodical organizational forms of work and the physiological load of preschool children

nije evidentirano

methodological organizational forms of work, physiological load, kinesiology facilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

09.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Petrinja

Povezanost rada

Pedagogija