crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 889202

Časopis

Autori: Krajnović, Franka
Naslov: REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA
( Regulation styles of Motivation in Relation to Different Teaching Content )
Izvornik: Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (1849-0972) Vol.LXII (2016), No.2; 105-117
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: obrazovanje ; nastava ; sadržaji učenja ; struktura motivacije ; okolina učenja
( education ; teaching process ; teaching content ; structure motivation ; learning environment )
Sažetak:
Pedagogijsko polazište ovog istraživanja bila je teorija kategorijalnog obrazovanja W. Klafkija, koja izvire iz Herbartovog stava kako nastava nije bitna zbog prijenosa znanja, već zbog posredovanja sadržaja koji u plodonosnom susretu s nastavnicima i učenicima daju odgovor na vječno pedagoško pitanje kako učenika motivirati, osposobiti i pridobiti da samostalno misli i radi. Cilj ovoga istraživanja bio je, iz perspektive teorije samoodređenja (Self Determination Theory/SDT), ispitati motivacijska uvjerenja vezana za učenje Hrvatskog jezika i Zdravstvene njege u odnosu na opaženu okolinu učenja u strukovnim školama za medicinske sestre. Ispitanici su bili učenici trećih i četvrtih razreda (N=359) u dvjema školama. Rezultati su pokazali značajne razlike u strukturi motivacije u učenju različitih sadržaja. U nastavi Hrvatskog jezika učenici najizraženijom percipiraju introjiciranu regulaciju motivacije, dok je u učenju sadržaja Zdravstvene njege najizraženija forma motivacije eksternalna regulacija. Utvrđene su i značajne razlike u motivacijskim uvjerenjima između dviju škola.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/179030
URL cjelovitog teksta: http://hrcak.srce.hr/179030
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: REGULACIJSKI STILOVI MOTIVACIJE U ODNOSU NA RAZLIČITE SADRŽAJE UČENJA
Upisao u CROSBI: Franka Krajnović (franka.krajnovic@zd.t-com.hr:frankakrajnovic23000@gmail.com), 27. Kol. 2017. u 14:13 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4