crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 889205

Časopis

Autori: Krajnović, Franka
Naslov: NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE
( The Teaching Content in the Context of the Development of the Pedagogical Thought )
Izvornik: Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (1849-0972) Vol. LXII (2016), No. 1; 63-72
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: nastavni sadržaji ; nastava ; odgoj ; teorijski koncepti
( teaching content ; teaching ; education ; theoretical concepts )
Sažetak:
U ovom radu prikazuju se relacije između nastavnih sadržaja i razvoja pedagoške teorije i prakse. Zanimanje je posebno usmjereno na to koja su iskustva pedagoške prakse i koje su teorijske spoznaje postojale u području odgoja i obrazovanja, koje su bile dostupne i kojima se moglo koristiti u razjašnjavanju uloge i funkcije nastavnih sadržaja. Središnja je misao da su nastavni sadržaji ključna poveznica između unutarnjih, psiholoških, procesa učenika i vanjskih obilježja nastave te da pravo značenje sadržaja obrazovanja i nastave nastaje zajedničkim bavljenjem učenika i nastavnika određenim sadržajem. Nakon uvida u pedagoške ideje vremena u kojemu su svoje misli o odgoju, obrazovanju, poučavanju i učenju razvijali poznati pedagozi (Komenski, Humboldt, Herbart…) te znanstveno etablirane orijentacije znanosti o odgoju (duhovnoznanstvena, kritičko- racionalistička i kritičko-konstruktivistička) kao i didaktičko-teorijske modela za planiranje, organiziranje i provođenje nastave, može se ustvrditi kako postoji relevantan sustav pedagogijske spoznaje o nastavnim sadržajima.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=243489
URL cjelovitog teksta: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=243489
Google Scholar: NASTAVNI SADRŽAJI U KONTEKSTU RAZVOJA PEDAGOŠKE TEORIJE I PRAKSE
Upisao u CROSBI: Franka Krajnović (franka.krajnovic@zd.t-com.hr:frankakrajnovic23000@gmail.com), 27. Kol. 2017. u 14:33 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4