crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 889720

Zbornik radova

Autori: Sangster Jokić, Claire
Naslov: Examining change in metacognitive knowledge and metacognitive control during motor learning: What can be learned using a qualitative focus?
Izvornik:
Skup: Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 'Metacognition'
Mjesto i datum: Milan, Italija, 5-8.9.2012.
Ključne riječi: metacognition ; motor learning ; qualitative methods
Sažetak:
This paper presents qualitative research examining metacognitive knowledge and control among children with motor learning difficulties. Using an observational approach and the qualitative analysis of verbal interactions between the child and a therapist, the findings of this study demonstrated the manner in which metacognitive competence changes over the course of a cognitively-oriented intervention program aimed at enabling more successful motor performance. The implications of using qualitative methodology are discussed.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Claire Alexandra Sangster Jokić (csangsterjokic@zvu.hr), 31. Kol. 2017. u 12:25 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4