crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 892787

Časopis

Autori: Pavić, Jadranka; Rijavec, Majda; Jurčec, Lana
Naslov: Koliko, zašto i kako adolescenti gledaju televiziju : implikacije za afektivnu dobrobit
( How Much, Why and How Adolescents Watch Television : Implications for Affective Well-Being )
Izvornik: Društvena istraživanja (1330-0288) 26 (2017), 2; 249-267
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: adolescenti ; gledanje televizije ; motivi ; kognitivna uključenost ; afektivna dobrobit
( adolescents ; television viewing ; motives ; cognitive involvement ; affective well-being )
Sažetak:
Cilj istraživanja bio je odrediti doprinos količine gledanja televizije, motiva za gledanje i kognitivne uključenosti u sadržaj programa objašnjenju afektivne dobrobiti mlađih adolescenata. U istraživanju je sudjelovalo 537 učenika sedmih i osmih razreda iz deset osnovnih škola u Zagrebu. Uz procjenu količine gledanja, primijenjena je skala motiva za gledanje televizije, mjere kognitivne uključenosti u gledanje te skala PANAS-C za mjerenje pozitivnih i negativnih emocija kod djece. Rezultati hijerarhijskih regresijskih analiza pokazali su da se motivima za gledanje televizije može objasniti relativno visok postotak varijance negativnih emocija i manji postotak varijance pozitivnih emocija. Kognitivna uključenost u sadržaj programa objašnjavala je vrlo malen postotak varijance, dok se količina gledanja televizije nije pokazala značajnim prediktorom ni pozitivnih ni negativnih emocija. Općenito se može zaključiti da su rezultati pokazali da koliko adolescenti gledaju televiziju nije povezano s njihovom afektivnom dobrobiti, kako gledaju u maloj je mjeri povezano s afektivnom dobrobiti, i to sa pozitivnim emocijama, dok zašto gledaju televiziju ima najveće implikacije, i to posebno za negativne emocije.
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Current Contents Connect (CCC)
Scopus
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Puni text rada: 892787.di136_06pavic.pdf (tekst priložen 19. Ruj. 2017. u 12:05 sati)
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/183949
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=271200
https://search.proquest.com/openview/fa266cd5bdea8fba6ef33c51a77415be/1?pq-origsite=gscholar&cbl=756366
Broj citata:
Altmetric:
DOI: 10.5559/di.26.2.06
URL cjelovitog teksta: http://hrcak.srce.hr/183949
Google Scholar: Koliko, zašto i kako adolescenti gledaju televiziju : implikacije za afektivnu dobrobit
Upisao u CROSBI: Lana Jurčec (lana.jurcec@ufzg.hr), 19. Ruj. 2017. u 12:05 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4