crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 895945

Časopis

Autori: Bakker, Arnold; Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, Majda
Naslov: Validation of the Study-Related Flow Inventory (WOLF-S) / Validacija Inventara zanesenosti u
Izvornik: Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje (1848-5189) 19 (2017), 1; 147-173
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: academic ; learning ; optimal experience ; self-report questionnaire ; akademski ; učenje ; optimalno iskustvo ; samoiskaz
Sažetak:
Flow is a highly enjoyable state people feel when they are completely absorbed in an activity. The present study investigated the psychometric adequacy of WOLF inventory (developed to measure flow in a work setting), adapted for measuring the flow experience in an educational setting, i.e. study-related flow (WOLF-S). A sample of 394 university students completed several paper-and- pencil measures of flow and related constructs. The WOLF-S demonstrated the hypothesised three- factor structure, adequate internal consistency reliability, along with congruent and construct validity. Additionally, the results showed that students experienced flow during a wide range of activities, but academic activities, such as learning and reading, were more conductive to flow than other activities./// Zanesenost je izrazito ugodno stanje koje ljudi osjećaju kada su posve zaokupljeni aktivnošću koju rade. Ovo istraživanje ispituje psihometrijsku adekvatnost WOLF inventara (razvijenog za mjerenje zanesenosti u radnom okruženju), prilagođenog za mjerenje iskustva zanesenosti u obrazovnom kontekstu, tj. zanesenosti vezane uz studiranje (WOLF-S). Uzorak je činilo 394 sveučilišnih studenata koji su ispunili više mjera tipa papir-olovka namijenjenih mjerenju zanesenosti i povezanih konstrukata. WOLF-S pokazao je pretpostavljenu trofaktorsku strukturu, dobru pouzdanost tipa unutarnje konzistencije, te kongruentnu i konstruktnu valjanost. Uz to, rezultati su pokazali da studenti doživljavaju zanesenost tijekom vrlo različitih aktivnosti, no akademske aktivnosti kao što su učenje i čitanje, bile su poticajnije za doživljavanje zanesenosti od drugih aktivnosti.
Izvorni jezik: ENG
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Puni text rada: 895945.2017_Bakker_LjubinGolub_Rijavec_Validation_of_the_study_related_flow_inventory.pdf (tekst priložen 3. Lis. 2017. u 11:51 sati)
Broj citata:
Altmetric:
DOI: 10.15516/cje.v19i1.2194
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Validation of the Study-Related Flow Inventory (WOLF-S) / Validacija Inventara zanesenosti u
Upisao u CROSBI: Tajana Ljubin Golub (tajana.ljubingolub@ufzg.hr), 3. Lis. 2017. u 11:51 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4