crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 896148

Časopis

Autori: Bratko, Denis; Ljubin, Tajana; Matijević, Milan
Naslov: Učenička evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola"
Izvornik: Napredak (1330-0059) 141 (2000), 2; 156-169
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: vanjska evaluacija, kurikulum, aktivna škola, nastavne strategije
Sažetak:
U radu su prikazani rezultati vanjske evaluacije kurikuluma Aktivna/efikasna škola. Projekt Aktivna/efikasna škola provodi se u dvanaest model-škola, a sastoji se u poučavanju učitelja humanističko-motivacijskom pristupu u nastavi. Cilj evaluacije bio je ispitati postiže li kurikulum svoje ciljeve te razlikuje li se model škole od kontrolnih škola po varijablama na koje je projekt usmjeren. U ispitivanju je sudjelovalo ukupno 619 učenika iz dviju eksperimentalnih i dviju kontrolnih škola. Rezultati usporedbe učenika eksperimentalnih i kontrolnih škola upućuju na zaključak da su načela koja se promoviraju projektom Aktivna/efikasna škola zastupljenija u eksperimentalnim školama. Projekt je imao učinka na neke varijable strategija učenja i poučavanja, motivaciju učenika i osposobljenost za samostalno učenje, kao i na prijateljski odnos između učenika i učitelja. Od upitničkih mjera značajni učinci uočeni su na jednoj varijabli ličnosti (prosocijalno ponašanje) i dvjema varijablama razredno- nastavnog ozračja (zadovoljstvo i poteškoće).
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar:
Upisao u CROSBI: Tajana Ljubin Golub (tajana.ljubingolub@ufzg.hr), 4. Lis. 2017. u 08:36 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4