Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pupils' evaluation of the "Active/Efficient school" curriculum (CROSBI ID 242804)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bratko, Denis ; Ljubin, Tajana ; Matijević, Milan Pupils' evaluation of the "Active/Efficient school" curriculum // Napredak (Zagreb), 141 (2000), 2; 156-169

Podaci o odgovornosti

Bratko, Denis ; Ljubin, Tajana ; Matijević, Milan

engleski

Pupils' evaluation of the "Active/Efficient school" curriculum

U radu su prikazani rezultati vanjske evaluacije kurikuluma Aktivna/efikasna škola. Projekt Aktivna/efikasna škola provodi se u dvanaest model-škola, a sastoji se u poučavanju učitelja humanističko-motivacijskom pristupu u nastavi. Cilj evaluacije bio je ispitati postiže li kurikulum svoje ciljeve te razlikuje li se model škole od kontrolnih škola po varijablama na koje je projekt usmjeren. U ispitivanju je sudjelovalo ukupno 619 učenika iz dviju eksperimentalnih i dviju kontrolnih škola. Rezultati usporedbe učenika eksperimentalnih i kontrolnih škola upućuju na zaključak da su načela koja se promoviraju projektom Aktivna/efikasna škola zastupljenija u eksperimentalnim školama. Projekt je imao učinka na neke varijable strategija učenja i poučavanja, motivaciju učenika i osposobljenost za samostalno učenje, kao i na prijateljski odnos između učenika i učitelja. Od upitničkih mjera značajni učinci uočeni su na jednoj varijabli ličnosti (prosocijalno ponašanje) i dvjema varijablama razredno- nastavnog ozračja (zadovoljstvo i poteškoće).

external evaluation, curriculum, active school, teaching strategies

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

141 (2)

2000.

156-169

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija