crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 896298

Knjiga

Autori: Cefai, Carmel; Miljević-Riđički, Renata; Bouillet, Dejana; Pavin Ivanec, Tea; Milanović, Mirjana; Matsopoulos, Anastassios; Gavogiannaki, Mariza; Zanetti, Maria Assunta; Cavioni, Valeria; Bartolo, Paul; Galea, Katya; Simões, Celeste; Lebre, Paula; Caetano Santos, Analbela; Kimber, Birgitta; Eriksson, Charli
Naslov: RESCUR: NA VALOVIMA. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob. Priručnik za učitelj(ic)e – srednja osnovnoškolska dob
( RESCUR: SURFING THE WAVES. A resilience curriculum for early years and primary schools, Late primary school )
Vrsta knjige: priručnik
Izdavač: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 2017
Stranica: 441
ISBN: 978-953-7210-97-7
Prevodilac: Ivanc, Petra
Ključne riječi: kurikulum, otpornost, srednja osnovnoškolska dob, priručnik za učitelj(ic)e
( curriculum ; resilience, late primary shool, teachers' manua )
Sažetak:
Kurikul je nastao u sklopu LLP Comenius projekta RESCUR – Razvoj Europskog kurikuluma za razvoj otpornosti djece predškolske i osnovnoškolske dobi (2012.-2015.). Cilj projekta bio je razvoj Europskog kurikuluma otpornosti za djecu predškolske i osnovnoškolske dobi putem međukulturalne i međunarodne suradnje. Projekt je realiziran uz koordinaciju Sveučilišta u Malti, a u njemu su sudjelovali i: Sveučilište na Kreti (Grčka), Sveučilište u Lisabonu (Portugal), Sveučilište u Orebru (Švedska), Sveučilište u Paviji (Italija) i Sveučilište u Zagrebu (Hrvatska). Radi se o kurikulumu koji znatno pridonosi realizaciji Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, ali i budućem nacionalnom kurikulumu osnovnoškolskog odgoja i obrazovanja. Razvijen je na temelju trenutačnih društvenih, ekonomskih i tehnoloških potreba i izazova suvremenog djetinjstva i roditeljstva te nastoji kod djece razviti kompetencije potrebne za svladavanje takvih izazova, kako bi ona kao mladi građani Europe mogla ostvarivati akademske uspjehe te društvenu i emocionalnu dobrobit. Ovaj je priručnik jedan od ukupno 5 priručnika nastalih u sklopu projekta, a uključuje niz aktivnosti koje učitelji(ce) mogu provoditi u razredu s djecom srednje osnovnoškolske dobi. Aktivnosti su organizirane u šest tematskih cjelina - razvoj komunikacijskih vještina, uspostavljanje i održavanje zdravih odnosa, razvoj pozitivnog mišljenja, razvoj samoodređenja, izgradnja osobne snage te pretvaranje izazova u prilike. Svaka tematska cjelina započinje sa sažetim teorijskim uvodom te se nastavlja s aktivnostima organiziranima u dvije sadržajno povezane podteme. Svaka aktivnost predstavljena je kroz ciljeve i ishode učenja, potreban pribor i opis tijeka aktivnosti, a završava s prijedlogom povezane aktivnosti koju djeca mogu napraviti kod kuće s članovima obitelji. U priručnik su uključeni i predlošci radnih listića, a na kraju svake teme priložen je i evaluacijski listić za učitelje te listić za djetetovu samoprocjenu.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Strucna
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Tea Pavin Ivanec (tea.pavinivanec@ufzg.hr), 5. Lis. 2017. u 07:14 sati
Napomene:
Priručnik je objavljen na sljedećim jezicima: engleski, hrvatski, malteški, portugalski, talijanski, grčki i švedski.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4