Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja (CROSBI ID 242853)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Nikolić, Lidija Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 2; 161-179

Podaci o odgovornosti

Nikolić, Lidija

hrvatski

Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja

Cilj je istraživanja evaluacija postojećega modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja i svojstava nastave glazbe na učiteljskim studijima u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno anketiranjem studenata učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Osijeku (N=307), Učiteljskom fakultetu u Zagrebu (N=344) i Odjelu za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru (N=121) te među nastavnicima glazbe (N=12) na učiteljskim studijima u Hrvatskoj. Postojeći model glazbenoga obrazovanja budućih učitelja evaluiran je jednim stupnjem iznad prosječne ocjene, a između ocjena studenata i nastavnika nema značajne razlike. Utvrđena je značajna razlika u evaluaciji modela kod studenata s različitih fakulteta. Evaluacija materijalnih uvjeta pokazala je kako je opremljenost učionica za nastavu glazbe dobra osim u nedovoljnoj opremljenosti glazbenim instrumentima koje bi studenti mogli upotrebljavati tijekom nastavnoga procesa. U radu se predlažu moguća rješenja proizašla iz ovog istraživanja koja bi mogla dovesti kvalitativnih promjena u glazbenom obrazovanju budućih učitelja.

glazbene kompetencije ; koncepcija glazbenoga obrazovanja ; nastava glazbe ; učiteljski studij

nije evidentirano

engleski

Evaluation of the model of music education of future teachers of primary education

nije evidentirano

music competences ; music education concept ; music teaching ; teaching studies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66 (2)

2017.

161-179

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice