Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja (CROSBI ID 242853)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Nikolić, Lidija
hrvatski
Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja
Cilj je istraživanja evaluacija postojećega modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja i svojstava nastave glazbe na učiteljskim studijima u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno anketiranjem studenata učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Osijeku (N=307), Učiteljskom fakultetu u Zagrebu (N=344) i Odjelu za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru (N=121) te među nastavnicima glazbe (N=12) na učiteljskim studijima u Hrvatskoj. Postojeći model glazbenoga obrazovanja budućih učitelja evaluiran je jednim stupnjem iznad prosječne ocjene, a između ocjena studenata i nastavnika nema značajne razlike. Utvrđena je značajna razlika u evaluaciji modela kod studenata s različitih fakulteta. Evaluacija materijalnih uvjeta pokazala je kako je opremljenost učionica za nastavu glazbe dobra osim u nedovoljnoj opremljenosti glazbenim instrumentima koje bi studenti mogli upotrebljavati tijekom nastavnoga procesa. U radu se predlažu moguća rješenja proizašla iz ovog istraživanja koja bi mogla dovesti kvalitativnih promjena u glazbenom obrazovanju budućih učitelja.
glazbene kompetencije ; koncepcija glazbenoga obrazovanja ; nastava glazbe ; učiteljski studij
nije evidentirano
engleski
Evaluation of the model of music education of future teachers of primary education
nije evidentirano
music competences ; music education concept ; music teaching ; teaching studies
nije evidentirano