crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 896728

Zbornik radova

Autori: Nikčević-Milković, Anela; Durdov, Josip; Jurković, Denis
Naslov: STAVOVI UČITELJA I NASTAVNIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA LIČKO-SENJSKE ŽUPANIJE O PROVEDBI OBRAZOVNE INKLUZIJE
( ATTITUDES OF TEACHERS AND PROFESSORS IN PRIMARY AND SECONDARY SCHOOLS IN LIKA-SENJ COUNTY TOWARDS IMPLEMENTATION OF EDUCATIONAL INCLUSION )
Izvornik: Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju
Skup: Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum: Zadar, Hrvatska, 21. - 23. rujna 2017.
Ključne riječi: obrazovna inkluzija, stavovi učitelja i nastavnika, osnovne i srednje škole, Ličko-senjska županija, inkluzivna kultura škola
( educational inclusion, attitudes of teachers and professors, primary and secondary schools, Lika-Senj county, schools’ inclusive culture )
Sažetak:
U akad. god. 2016./2017. provedeno je istraživanje Stavovi učitelja i nastavnika osnovnih i srednjih škola Ličko-senjske županije o provedbi obrazovne inkluzije. Istraživanje je obuhvatilo gotovo sve osnovne i srednje škole u toj županiji. Inkluzivno obrazovanje (NOK, 2011: 26) pretpostavlja načelo „uključenosti svih učenika u odgojno- obrazovni sustav uvažavajući odgojno- obrazovne potrebe svakog djeteta, učenika i odrasle osobe, napose onih koji su izloženi marginalizaciji i isključenosti“. U istraživanju je primijenjen Upitnik o procjeni inkluzivne odgojno-obrazovne prakse u predškolskom i osnovnoškolskom sustavu odgoja i obrazovanja autorica Kudek Mirošević i Jurčević Lozančić. Faktorska analiza upitnika pokazuje da on mjeri 6 latentnih dimenzija: 1. Uključivanje djece s teškoćama u sustav odgoja i obrazovanja ; 2. Metodičko- didaktički aspekti rada (odabiranje adekvatnih metoda/načina rada) ; 3. Prihvaćanje djece s teškoćama od vršnjaka i njihovih roditelja ; 4. Kompetentnost u radu s djecom s teškoćama i njihovim roditeljima ; 5. Primjena individualiziranih odgojno- obrazovnih programa ; 6. Stručno usavršavanje i suradnja u okviru odgojno-obrazovne ustanove. Osim osnovnih deskriptivnih podataka i postupaka inferencijalne statistike zanimljivo je bilo ispitati kako pojedini prediktori (spol, dob i radni staž nastavnika, stupanj obrazovanja i obrazovanje za rad s učenicima s posebnim potrebama, potpora u inkluzivnoj kulturi škole, suradnja s roditeljima i drugim institucijama u zajednici) pridonose razvoju inkluzivne kulture škola (latentne dimenzije kao kriteriji) u ovoj županiji.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Puni text rada: 896728.Saetci_za_Zadar_2017._Uiteljski_1.docx (tekst priložen 6. Lis. 2017. u 21:51 sati)
Upisao u CROSBI: Anela Nikčević Milković (amilkovic@unizd.hr), 6. Lis. 2017. u 21:51 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4