Korištenje bajkama u nastavi (CROSBI ID 652988)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Bubić, Andreja ; Koludrović, Morana ; Vuković, Valentina
hrvatski
Korištenje bajkama u nastavi
Književnost je jako važna za djecu, pri čemu bajke, njezin sastavni dio, potiču kreativnost, razvijaju maštu, uče djecu razlikovati dobro i zlo te upućuju na važnost pozitivnih osobina kao što su upornost, marljivost, poslušnost i slično. S obzirom na njihovu važnost u životu djece, provedeno je istraživanje stavova budućih nastavnika prema bajkama. Naime, cilj istraživanja bio je ispitati stavove studenata društvenih i humanističkih znanosti prema utjecaju bajki na djecu te važnosti njihova uključivanja u odgojno-obrazovne procese. Pritom je ispitana povezanost vlastitih iskustava studenata s bajkama, stavova o važnosti bajki za djecu, stavova o ulozi bajki i učitelja u školi, akademskog uspjeha i emocionalne kompetencije studenata. Dobiveni rezultati pokazali su kako studenti imaju pozitivan stav prema bajkama koji je povezan s vlastitim iskustvima, emocionalnom kompetentnosti studenata i percepcijom nastavnika. Ovi nalazi mogu se iskoristiti u planiranju budućih istraživanja i odabiru metoda poučavanja studenata korištenju bajkama u nastavi.
bajka, dijete, stav, čitanje, emocionalna kompetentnost
nije evidentirano
engleski
The use of fairytales in teaching
nije evidentirano
fairytale, child, attitude, reading, emotional competence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
5-5.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice
Podaci o skupu
11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice
predavanje
05.10.2017-06.10.2017
Split, Hrvatska