crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 902877

Časopis

Autori: Burušić, Josip; Blažev, Mirta; Dević, Ivan
Naslov: Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina, ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju
( STEM intervention programs in school and out-of-school settings: overview, practices and challenges )
Izvornik: Napredak (1330-0059) 158 (2017), 4; 481-502
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: STEM ; intevnecijski programi ; vrednovanje programa ; učinkovitost intervencije u obrazovanju
( STEM ; STEM programs ; STEM evaluation ; effectiveness of program in education )
Sažetak:
Akronim STEM označava znanstveno područje koje u hrvatskoj znanstvenoj istraživačkoj tradiciji obuhvaća prirodoslovlje, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku. Ovim preglednim radom sistematizirane su dostupne spoznaje o STEM intervencijskim programima u školskom kontekstu: strukturiranim programima kojima je cilj promjena percepcije, stavova i povećanje utjecaja na učenika kada je riječ o STEM školskim predmetima kao i o STEM zanimanjima. Razmotrene su i dostupne spoznaje o načinima vrednovanja učinaka STEM intervencijskih programa.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Puni text rada: 902877.Burusic_Blazev_Devic_-_Intervencijski_programi_u_STEM_podrucju.pdf (tekst priložen 5. Stu. 2017. u 11:58 sati)
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina, ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju
Upisao u CROSBI: Ivan Dević (Ivan.Devic@pilar.hr), 3. Stu. 2017. u 09:52 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4