crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 907424

Časopis

Autori: Vrhovski, Ivana
Naslov: Ekonomija iskustva kao produkt kulturne globalizacije
( Experience economy as a product of cultural globalization )
Izvornik: Praktični menadžment - stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta (1847-8107) 3 (2012), 4; 51-56
Vrsta rada: ostalo
Ključne riječi: kulturna globalizacija, ekonomija iskustva, potrošači, iskustvo
( cultural globalization, experience economy, consumers, experience )
Sažetak:
Svakodnevna izloženost nužnosti usvajanja novih tehnologija, uživanje u uvoznim idejama i proizvodima, želja za poboljšanjem stila života i životnog standarda, dovodi do pojave nekih novih identiteta kroz sve veći porast broja kros-kulturalnih kontakata. To su odlike kulturne globalizacije u 21. stoljeću, u doba "svjetske kulture" u kojoj sudjelujemo i čiji smo dio, željeli mi to ili ne. Proizvodi i usluge više nisu dovoljni. Klasična ekonomija temeljena na funkcionalnosti nekog proizvoda zaista je passe. U okrilju kulturne globalizacije javljaju se i nove paradigme u ekonomiji. Jedna od njih svakako je ekonomija iskustva kao nova marketinška paradigma koja se fokusira na pružanje iskustva visoke vrijednosti za potrošača i visokog profita za kreatora tog istog iskustva. U ekonomiji iskustva ljudi više ne kupuju uslugu, nego iskustvo koje im omogućava uspomenu i senzaciju. Iskustva nisu ništa drugo nego događaji koji na specifičan način angažiraju pojedinca na apsolutno individualnom nivou. Mogućnost involviranja i uključivanja ljudi na individualan način izrazito je jaka značajka kreativnosti koja se temelji na kulturi jer je ona u mogućnosti generirati nečije emocije, vrijednosti i vizije, te relativno trajno može ostati u nečijem sjećanju.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Ekonomija,Sociologija,Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Ekonomija iskustva kao produkt kulturne globalizacije
Upisao u CROSBI: IVANA VRHOVSKI (ivana.vrhovski@vern.hr), 23. Stu. 2017. u 14:22 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4