Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ekonomija iskustva kao produkt kulturne globalizacije (CROSBI ID 244622)

Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija

Vrhovski, Ivana Ekonomija iskustva kao produkt kulturne globalizacije // Praktični menadžment, 3 (2012), 4; 51-56

Podaci o odgovornosti

Vrhovski, Ivana

hrvatski

Ekonomija iskustva kao produkt kulturne globalizacije

Svakodnevna izloženost nužnosti usvajanja novih tehnologija, uživanje u uvoznim idejama i proizvodima, želja za poboljšanjem stila života i životnog standarda, dovodi do pojave nekih novih identiteta kroz sve veći porast broja kros-kulturalnih kontakata. To su odlike kulturne globalizacije u 21. stoljeću, u doba "svjetske kulture" u kojoj sudjelujemo i čiji smo dio, željeli mi to ili ne. Proizvodi i usluge više nisu dovoljni. Klasična ekonomija temeljena na funkcionalnosti nekog proizvoda zaista je passe. U okrilju kulturne globalizacije javljaju se i nove paradigme u ekonomiji. Jedna od njih svakako je ekonomija iskustva kao nova marketinška paradigma koja se fokusira na pružanje iskustva visoke vrijednosti za potrošača i visokog profita za kreatora tog istog iskustva. U ekonomiji iskustva ljudi više ne kupuju uslugu, nego iskustvo koje im omogućava uspomenu i senzaciju. Iskustva nisu ništa drugo nego događaji koji na specifičan način angažiraju pojedinca na apsolutno individualnom nivou. Mogućnost involviranja i uključivanja ljudi na individualan način izrazito je jaka značajka kreativnosti koja se temelji na kulturi jer je ona u mogućnosti generirati nečije emocije, vrijednosti i vizije, te relativno trajno može ostati u nečijem sjećanju.

kulturna globalizacija ; ekonomija iskustva ; potrošači ; iskustvo

nije evidentirano

engleski

Experience economy as a product of cultural globalization

nije evidentirano

cultural globalization ; experience economy ; consumers ; experience

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (4)

2012.

51-56

objavljeno

1847-8107

Povezanost rada

Ekonomija, Sociologija, Psihologija