Pozitivna psihologija u obrazovanju: izazovi, mogućnosti i prijetnje (CROSBI ID 655513)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Jurčec, Lana
hrvatski
Pozitivna psihologija u obrazovanju: izazovi, mogućnosti i prijetnje
Početkom 21. stoljeća u području psihologije javlja se p(re)okret nazvan pozitivna psihologija koji se usmjerio na istraživanja i promoviranja onih čimbenika koji pridonose rastu i razvoju kako pojedinaca tako i zajednica. Umjesto dotadašnje usmjerenosti na psihičke bolesti te psihološke i sociološke procese koje želimo smanjiti, suzbiti ili ih se naprosto bojimo ova struja u psihologiji usmjerila se na optimalno funkcioniranje pojedinca, zajednica i cjelokupnog društva kojem težimo ili bi barem trebali težiti. Dobro mentalno zdravlje podrazumijeva puno više od odsutnosti psihičkih bolesti i teškoća (HZJZ, 2017). U izlaganju naglasak je na primjeni pozitivne psihologije u obrazovanju sa ciljem razvoja vještina kojima se unaprijeđuje psihološka dobrobit ali i otpornost djece i mladih kako u svakodnevnim tako i u teškim životnim situacijama.
obrazovanje ; pozitivna psihologija
nije evidentirano
engleski
Positive psychology in education: challenges, opportunities, and threats
nije evidentirano
education ; positive psychology
nije evidentirano
Podaci o prilogu
48-48.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Bioetika i aporije psihe
Janeš, Luka ; Knorr, Lidija ; Perušić, Luka
Zagreb: Grafo-Mark
978-953-55926-1-9
Podaci o skupu
1. Međunarodni transdisciplinarni simpozij BIOETIKA I APORIJE PSIHE
predavanje
23.11.2017-25.11.2017
Zagreb, Hrvatska