crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 911572

Časopis

Autori: Ambrosi-Randić, Neala; Glivarec, Jeanette
Naslov: Grafomotorika kao prediktor intelektualnih sposobnosti u školskoj dobi
( Graphomotoric skills as predictors of students’ intellectual abilities )
Izvornik: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 158 (2017), 3; 305-318
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: grafomotorika, spremnost za školu, intelektualne sposobnosti
( graphomotoric skills, school readiness, intellectual abilities )
Sažetak:
Osnovni je cilj ovoga rada istražiti ulogu grafomotorike u kontekstu početne spremnosti djece za školu, u razvoju njihovih kasnijih intelektualnih sposobnosti. Deset generacija učenika (n = 708) testirano je prilikom upisa Testom spremnosti za školu. Isti su učenici ponovo ispitani nakon četiri godine, kada su pohađali peti razred, testom intelektualnih sposobnosti KI-4. Oba faktora spremnosti za školu (grafomotorika i rezoniranje) značajni su prediktori kasnijih intelektualnih sposobnosti, pri čemu složenija mjera grafomotorike pojedinačno najviše doprinosi objašnjenju individualnih razlika u intelektualnim sposobnostima. Podatci o grafomotornim sposobnostima djece mogu se koristiti ne samo jednokratno kao kriterij pri upisu, već i dugoročno s ciljem praćenja i pružanja podrške učenicima nižih sposobnosti.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Grafomotorika kao prediktor intelektualnih sposobnosti u školskoj dobi
Upisao u CROSBI: Neala Ambrosi (nambrosi@ffpu.hr), 11. Pro. 2017. u 08:26 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4