Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Grafomotorika kao prediktor intelektualnih sposobnosti u školskoj dobi (CROSBI ID 245371)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ambrosi-Randić, Neala ; Glivarec, Jeanette Grafomotorika kao prediktor intelektualnih sposobnosti u školskoj dobi // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 3; 305-318

Podaci o odgovornosti

Ambrosi-Randić, Neala ; Glivarec, Jeanette

hrvatski

Grafomotorika kao prediktor intelektualnih sposobnosti u školskoj dobi

Osnovni je cilj ovoga rada istražiti ulogu grafomotorike u kontekstu početne spremnosti djece za školu, u razvoju njihovih kasnijih intelektualnih sposobnosti. Deset generacija učenika (n = 708) testirano je prilikom upisa Testom spremnosti za školu. Isti su učenici ponovo ispitani nakon četiri godine, kada su pohađali peti razred, testom intelektualnih sposobnosti KI- 4. Oba faktora spremnosti za školu (grafomotorika i rezoniranje) značajni su prediktori kasnijih intelektualnih sposobnosti, pri čemu složenija mjera grafomotorike pojedinačno najviše doprinosi objašnjenju individualnih razlika u intelektualnim sposobnostima. Podatci o grafomotornim sposobnostima djece mogu se koristiti ne samo jednokratno kao kriterij pri upisu, već i dugoročno s ciljem praćenja i pružanja podrške učenicima nižih sposobnosti.

grafomotorika, spremnost za školu, intelektualne sposobnosti

nije evidentirano

engleski

Graphomotoric skills as predictors of students’ intellectual abilities

nije evidentirano

graphomotoric skills, school readiness, intellectual abilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

158 (3)

2017.

305-318

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice