Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jedna lasta (ne) čini proljeće: perspektiva pojedinca u kontekstu održivoga razvoja (CROSBI ID 245519)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Bubić, Andreja ; Jukić, Tonća Jedna lasta (ne) čini proljeće: perspektiva pojedinca u kontekstu održivoga razvoja // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 3; 271-289

Podaci o odgovornosti

Bubić, Andreja ; Jukić, Tonća

hrvatski

Jedna lasta (ne) čini proljeće: perspektiva pojedinca u kontekstu održivoga razvoja

Iako se u svakodnevnom životu često susrećemo s pojmovima održivoga razvoja i održivoga življenja, većini ljudi teško je definirati ove konstrukte, odrediti njihove temeljne komponente i živjeti u skladu s njima. Motivirani ovim fenomenom, proveli smo kvalitativno istraživanje u kojem su sudjelovali studenti društveno-humanističkih usmjerenja koji će u budućnosti raditi u odgojno-obrazovnom sustavu. Unutar dvije fokus grupe sudionici su raspravljali o svojim znanjima, stavovima i motivaciji za održivi razvoj te usklađenosti vlastitih ponašanja s načelima održivoga života. Dobiveni rezultati upućuju na to da studenti, unatoč pozitivnim stavovima, nedovoljno primjenjuju načela održivoga života u svakodnevnom životu te se ne osjećaju osposobljenima za poučavanje o njima. To se može dovesti u vezu s njihovim dosadašnjim odgojem i obrazovanjem, osobnim iskustvima, a u određenoj mjeri i stilovima prosuđivanja.

donošenje odluka ; fokus grupa ; odgoj i obrazovanje ; održivo življenje ; socijalne vrijednosti

nije evidentirano

engleski

One swallow does not make a summer: Individuals’ perspective in the context of sustainable living

nije evidentirano

decision making ; focus group ; education ; sustainable living ; social values

nije evidentirano

Podaci o izdanju

158 (3)

2017.

271-289

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija

Poveznice