Psihologijski sadržaji i ishodi učenja u obrazovanju odraslih (CROSBI ID 60080)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Reić Ercegovac, Ina
hrvatski
Psihologijski sadržaji i ishodi učenja u obrazovanju odraslih
Cilj je ovoga poglavlja iznijeti ključne značajke psiholoških osobitosti odraslih učenika, s posebnim naglaskom na obilježja kognitivnog funkcioniranja, zatim istaknuti važne psihološke odrednice učenja i poučavanja odraslih te konačno, usporediti kurikulume studija andragogije na različitim razinama u nekoliko europskih zemalja kako bi se stekao uvid u zastupljenost i vrstu sadržaja iz područja psihologije u tim kurikulumima.
učenje i poučavanje odraslih ; obrazovanje odraslih ; kurikulumi
nije evidentirano
engleski
Psychological contents and learning outcomes in adult education
nije evidentirano
learning and teaching in adulthood ; adult education ; curricula
nije evidentirano
Podaci o prilogu
97-115.
objavljeno
Podaci o knjizi
Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih
Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)
2016.
978-953-98811-6-8