Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Psihologijski sadržaji i ishodi učenja u obrazovanju odraslih (CROSBI ID 60080)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Reić Ercegovac, Ina Psihologijski sadržaji i ishodi učenja u obrazovanju odraslih // Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih / Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita (ur.). Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2016. str. 97-115

Podaci o odgovornosti

Reić Ercegovac, Ina

hrvatski

Psihologijski sadržaji i ishodi učenja u obrazovanju odraslih

Cilj je ovoga poglavlja iznijeti ključne značajke psiholoških osobitosti odraslih učenika, s posebnim naglaskom na obilježja kognitivnog funkcioniranja, zatim istaknuti važne psihološke odrednice učenja i poučavanja odraslih te konačno, usporediti kurikulume studija andragogije na različitim razinama u nekoliko europskih zemalja kako bi se stekao uvid u zastupljenost i vrstu sadržaja iz područja psihologije u tim kurikulumima.

učenje i poučavanje odraslih ; obrazovanje odraslih ; kurikulumi

nije evidentirano

engleski

Psychological contents and learning outcomes in adult education

nije evidentirano

learning and teaching in adulthood ; adult education ; curricula

nije evidentirano

Podaci o prilogu

97-115.

objavljeno

Podaci o knjizi

Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih

Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita

Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

2016.

978-953-98811-6-8

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija