crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 914080

Zbornik radova

Autori: Perković, Lada; Pukljak Iričanin, Zrinka; Damir Lučanin
Naslov: Metodologija poučavanja komunikacijskih vještina za uspješnu primjenu u zdravstvenoj praksi
( Methodology of teaching communication skills for effective use in health practice )
Izvornik: knjiga sažetaka 16. konferencija medicinskih sestara i 2. Konferencija zdravstvenih profesija „Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse“
Skup: 16. konferencija medicinskih sestara i 2. Konferencija zdravstvenih profesija „Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse“
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 20. 03. - 21. 03. 2017.
Ključne riječi: edukacija, komunikacijske vještine, zdravstveni djelatnici
( education, communication skills, health workers )
Sažetak:
Većina zdravstvenih djelatnika u okviru svojeg formalnog obrazovanja prolazi edukaciju iz područja komunikacije koja je nužna za kvalitetnu zdravstvenu skrb. No pitanje je jesu li educirani na način koji im omogućuje i uspješnu primjenu sadržaja, obuhvaćenih kurikulumom, u svakodnevnoj zdravstvenoj praksi. Cilj je ovog rada prikazati spoznaje iz područja istraživanja metodologije poučavanja komunikacijskih vještina za zdravstvene djelatnike. Svrha je istraživanja u ovom području dati smjernice za izradu kurikuluma komunikacijskih vještina na različitim razinama obrazovanja, razviti metode poučavanja u praksi primjenjivih vještina te definirati kompetencije edukatora i način evaluacije edukacije iz komunikacijskih vještina. Zdravstvenim je djelatnicima potrebno osigurati kontinuiranu edukaciju iz komunikacije, od dobro razvijenih temeljnih komunikacijskih vještina s pacijentima, članovima obitelji i drugim zdravstvenim djelatnicima do vještina komunikacije s pacijentima u specifičnim situacijama. Metode poučavanja moraju se temeljiti na dokazima i biti usmjerene na studenta. Ciljevi su svake edukacije: razvijanje stavova koji facilitiraju komunikaciju, stjecanje teorijskih spoznaja i njihova primjena u praksi, tj. trening pojedinih vještina. Ti ciljevi zahtijevaju različite metode poučavanja. Prema istraživanjima, najefikasnijima se pokazuju metode iskustvenog učenja: igre uloga, analize simuliranih, snimljenih ili stvarnih interakcija s pacijentima, s uvježbanim opažačima te diskusije u malim grupama. Na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu ostvaruju se standardi uspješnog poučavanja komunikacijskih vještina, ali postoje i mogućnosti unaprjeđenja, u skladu s metodologijom poučavanja utemeljenom na dokazima
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Zrinka Pukljak-Iričanin (zrinka.pukljak-iricanin@zvu.hr), 20. Pro. 2017. u 10:57 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4