Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodologija poučavanja komunikacijskih vještina za uspješnu primjenu u zdravstvenoj praksi (CROSBI ID 656632)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Perković, Lada ; Pukljak Iričanin, Zrinka ; Lučanin, Damir Metodologija poučavanja komunikacijskih vještina za uspješnu primjenu u zdravstvenoj praksi // Knjiga sažetaka 16. konferencija medicinskih sestara i 2. Konferencija zdravstvenih profesija „Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse“. 2017. str. 16-16

Podaci o odgovornosti

Perković, Lada ; Pukljak Iričanin, Zrinka ; Lučanin, Damir

hrvatski

Metodologija poučavanja komunikacijskih vještina za uspješnu primjenu u zdravstvenoj praksi

Većina zdravstvenih djelatnika u okviru svojeg formalnog obrazovanja prolazi edukaciju iz područja komunikacije koja je nužna za kvalitetnu zdravstvenu skrb. No pitanje je jesu li educirani na način koji im omogućuje i uspješnu primjenu sadržaja, obuhvaćenih kurikulumom, u svakodnevnoj zdravstvenoj praksi. Cilj je ovog rada prikazati spoznaje iz područja istraživanja metodologije poučavanja komunikacijskih vještina za zdravstvene djelatnike. Svrha je istraživanja u ovom području dati smjernice za izradu kurikuluma komunikacijskih vještina na različitim razinama obrazovanja, razviti metode poučavanja u praksi primjenjivih vještina te definirati kompetencije edukatora i način evaluacije edukacije iz komunikacijskih vještina. Zdravstvenim je djelatnicima potrebno osigurati kontinuiranu edukaciju iz komunikacije, od dobro razvijenih temeljnih komunikacijskih vještina s pacijentima, članovima obitelji i drugim zdravstvenim djelatnicima do vještina komunikacije s pacijentima u specifičnim situacijama. Metode poučavanja moraju se temeljiti na dokazima i biti usmjerene na studenta. Ciljevi su svake edukacije: razvijanje stavova koji facilitiraju komunikaciju, stjecanje teorijskih spoznaja i njihova primjena u praksi, tj. trening pojedinih vještina. Ti ciljevi zahtijevaju različite metode poučavanja. Prema istraživanjima, najefikasnijima se pokazuju metode iskustvenog učenja: igre uloga, analize simuliranih, snimljenih ili stvarnih interakcija s pacijentima, s uvježbanim opažačima te diskusije u malim grupama. Na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu ostvaruju se standardi uspješnog poučavanja komunikacijskih vještina, ali postoje i mogućnosti unaprjeđenja, u skladu s metodologijom poučavanja utemeljenom na dokazima

edukacija ; komunikacijske vještine ; zdravstveni djelatnici

nije evidentirano

engleski

Methodology of teaching communication skills for effective use in health practice

nije evidentirano

education ; communication skills ; health workers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

16-16.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 16. konferencija medicinskih sestara i 2. Konferencija zdravstvenih profesija „Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse“

Podaci o skupu

16. konferencija medicinskih sestara i 2. Konferencija zdravstvenih profesija „Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse“

predavanje

20.03.2017-21.03.2017

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija