crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 914244

Časopis

Autori: Sunko, Esmeralda
Naslov: Pedagoške vrijednosti poznavanja stilova učenja
( Pedagogical Values of Familiarity With Learning Styles )
Izvornik: Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 57 (2008), 3-4; 297-310
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: kompetencija ; obrazovanje nastavnika ; stilovi učenja ; stavovi ; metode ; instrumenti
( competences, teacher training, learning styles, attitude, methods, instruments. )
Sažetak:
Kompetencije se opisuju kao kognitivne sposobnosti i vještine kojima pojedinci raspolažu ili ih mogu naučiti, kako bi riješili određene zadatke, kao i voluntativne, motivacijske i društvene spremnosti za rješavanje problema u promjenjivim situacijama. Područje odgojno-obrazovnih ciljeva nastave podudara se s konceptom kompetencija. Kompetencije se ne stječu spontano, već su potrebna znanja i vještine, ali i stavovi i vrijednosti. Proučavanje stilova učenja, pridonosi odgovornoj upotrebi kompetencija, jer je riječ o refleksiji stečenih kompetencija, uz subjektivne motive djelovanja. Temeljem mnogih multidisciplinarnih istraživanja poznati su mnogi stilovi učenja. U radu će biti prikazani načini prepoznavanja kognitivnog, afektivnog i fiziološkog stila učenja, s osvrtom na teškoće u učenju. Obuhvaćene su posebne metodologije istraživanja i standardizirani instrumenti, razvoj tehnika, pristupi za njihovu primjenu i rasprava. Znanje o stilovima učenja značajno je za pedagošku praksu, jer pridonosi boljem poznavanju i razumijevanju učenika, pridonosi kvalitetnijoj komunikaciji, humanizaciji procesa učenja i poučavanja. Razvoj kompetencija učitelja i odgajatelja veže se uz razvoj »odgojne nastave« koja neophodno zadire u područja svjetonazorskih i vrijednosnih stavova i smjernica djelovanja, kojima se korištenje kompetencija može usmjeriti prema prihvaćenim normama i načelima našem društvu i kulturi. Za stjecanje ključnih društveno očekivanih kompetencija potreban je posebno širok spektar alternativnih nastavnih metoda za čiju se kompetentnu primjenu sadašnji i budući nastavnici trebaju posebno kvalificirati.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Interdisciplinarne društvene znanosti
Puni text rada: 914244.Sunko.pdf (tekst priložen 21. Pro. 2017. u 01:02 sati)
URL Internet adrese: https://hrcak.srce.hr/index.php?show=toc&id_b
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Pedagoške vrijednosti poznavanja stilova učenja
Upisao u CROSBI: Esmeralda Sunko (esunko@ffst.hr), 21. Pro. 2017. u 01:02 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4