Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Disciplina i razredno ozračje (CROSBI ID 245912)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Hercigonja, Zoran Disciplina i razredno ozračje // Bjelovarski učitelj, 22 (2017), 1-2; 43-54

Podaci o odgovornosti

Hercigonja, Zoran

hrvatski

Disciplina i razredno ozračje

Problem nediscipline se može ublažiti dobrim poučavanjem ili dogovorenim pravilima o ponašanju koja su donijeli nastavnici zajedno s učenicima. Danas su u svijetu poznata dva pozitivna modela školske discipline: pozitivna disciplina je usmjerena na učenika gdje se naglašava razvoj samodiscipline i pripadajućih joj misli i emocija, dok je asertivna disciplina usmjerena na učitelja.Uz disciplinu, vrlo je važan i razredni ugođaj koji može snažno utjecati na učeničku motivaciju i sam odnos prema učenju. Razredni ugođaj koji najbolje potiče učenika na učenje je onaj koji se opisuje kao svrhovit, radni, opušten, srdačan, poticajan i sređen.

disciplina, razred

nije evidentirano

engleski

Discipline and school atmosphere

nije evidentirano

discipline, group

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (1-2)

2017.

43-54

objavljeno

1330-0954

2806-9617

Povezanost rada

Obrazovne znanosti