crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 917727

Zbornik radova

Autori: Sunko, Esmeralda; Lujan, Milena
Naslov: Inkluzija učenika s hiperaktivnosti i poremećajem pažnje - u nižim razredima osnovne škole
( Inclusion of children with hiperactivity amd attention defficit disorder - in the first grades of primary school )
Izvornik: 1. međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" : zbornik radova
ISSN: 1986-9886
Skup: Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" (1 ; 2011)
Mjesto i datum: XX, XXX, xx.-xx.xx.2011.
Ključne riječi: inkluzija, učenici s posebnim potrebama, socijalizacija, uvjerenja
( inclusion, children with special needs, socialization, attitude )
Sažetak:
Ostavrivanje inkluzije djece s posebnim potrebama u školama Republike Hrvatske određen je novim zakonskim okvirima i starim pravilnicima. Meta razina u kojoj se danas nalazimo sve više određuje interese za istraživanje socijalizacije djece s posebnim potrebama. Cilj ovoga rada bio je ispitati (1) prihvaćenost ili odbijanje djece s ADHD-om u drugim razredima osnovne škole od strane njihovih vršnjaka, (2) ispitati uvjerenja vršnjaka iz razreda o učenicima s hiperaktivnošću i poremećajem pažnje. U dva razredna odjela drugih razreda jedne osnovne škole u Splitu, ispitano je 54 učenika. Svaki razred broji 27 učenika. Svaki razred polazi po dvoje učenika s dijagnozom ADHD-a s Rješenjem.Rezultati ukazuju na lošu socijalnu prihvaćenost učenika s ADHD-om. 1) Svi učenici d ADHD-omobuhvaćeni ovim ispitivanjempredstavljaju u svojim razredima "zvijezde odbijanja". 2) uvjerenja koja učenici u razredima imaju o ADHD djeci, temeljena su na procjeni osobnosti, a izostaju opisi ponašanja proces i rezultati ovog ispitivanja nužan su preduvjet za formiranje postavki i razradu modela rješavanja socijalne inkluzije u razredima.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Puni text rada: 917727.PRIVA_ADHD_SKrA2.doc
Upisao u CROSBI: Esmeralda Sunko (esunko@ffst.hr), 10. Sij. 2018. u 17:30 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4