Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Inkluzija učenika s hiperaktivnosti i poremećajem pažnje - u nižim razredima osnovne škole (CROSBI ID 657293)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Sunko, Esmeralda ; Lujan, Milena Inkluzija učenika s hiperaktivnosti i poremećajem pažnje - u nižim razredima osnovne škole // Unapređenje kvalitete života djece i mladih. 2011. str. 335-346

Podaci o odgovornosti

Sunko, Esmeralda ; Lujan, Milena

hrvatski

Inkluzija učenika s hiperaktivnosti i poremećajem pažnje - u nižim razredima osnovne škole

Ostavrivanje inkluzije djece s posebnim potrebama u školama Republike Hrvatske određen je novim zakonskim okvirima i starim pravilnicima. Meta razina u kojoj se danas nalazimo sve više određuje interese za istraživanje socijalizacije djece s posebnim potrebama. Cilj ovoga rada bio je ispitati (1) prihvaćenost ili odbijanje djece s ADHD-om u drugim razredima osnovne škole od strane njihovih vršnjaka, (2) ispitati uvjerenja vršnjaka iz razreda o učenicima s hiperaktivnošću i poremećajem pažnje. U dva razredna odjela drugih razreda jedne osnovne škole u Splitu, ispitano je 54 učenika. Svaki razred broji 27 učenika. Svaki razred polazi po dvoje učenika s dijagnozom ADHD-a s Rješenjem.Rezultati ukazuju na lošu socijalnu prihvaćenost učenika s ADHD-om. 1) Svi učenici d ADHD-omobuhvaćeni ovim ispitivanjempredstavljaju u svojim razredima "zvijezde odbijanja". 2) uvjerenja koja učenici u razredima imaju o ADHD djeci, temeljena su na procjeni osobnosti, a izostaju opisi ponašanja proces i rezultati ovog ispitivanja nužan su preduvjet za formiranje postavki i razradu modela rješavanja socijalne inkluzije u razredima.

inkluzija, učenici s posebnim potrebama, socijalizacija, uvjerenja

nije evidentirano

engleski

Inclusion of children with hiperactivity amd attention defficit disorder - in the first grades of primary school

nije evidentirano

inclusion, children with special needs, socialization, attitude

nije evidentirano

Podaci o prilogu

335-346.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

1. međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" : zbornik radova

1986-9886

Podaci o skupu

Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" (1 ; 2011)

poster

01.01.2011-01.01.2011

XX, XXX

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija