crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 918023

Zbornik radova

Autori: Mikulić, Borislav
Naslov: Normativni logos i 'majčinska' ugoda akademije: o psihoanalizi i empatiji na sveučilištu
( Normative Logos and 'Motherly' Comfort of Academia: On Psychoanalysis and Empathy at University )
Izvornik:
Skup: Estetika, filozofija umjetnosti i kulture, feminizam.Simpozij u čast profesorici Nadeždi Čačinovič
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 29-30. 09. 2017.
Ključne riječi: poučavanje psihoanalize, sveučilište, komercijalizam, odnos nastavnici-studenti, empatija, neutralnost, prijenos
( teaching psychoanalysis, university, commercialism, teacher-student relationship, empathy, neutrality, transference )
Sažetak:
Tekst donosi skraćenu verziju priloga za simpozij, održanog u Odsjeku za filozofiju 29. i 30. rujna 2017. u čast Nadeždi Čačinovič, profesorici Odsjeka za filozofiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, povodom njezina 70. rođendana, uz sudjelovanje članova Fakulteta, drugih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te gostiju iz inozemstva. Polazeći od novijih raspravâ u području psihoanalize, socijalnih studija i filozofije (npr. Brown and Price 1999, Wittenberg 2001, Yates 2001) o potrebi za psihoanalizom u kontekstu suvremenog sveučilišta usmjerenog ka korisnosti, tržišnoj kompeticiji i komercijalnoj vrijednosti studija, autor preispituje argument da poučavanje psihoanalize u izvankliničkom kontekstu humanističkih i društvenih znanosti osposobljava studente za samorefleksivnost s onu stranu normativnog diskursa akademije. Na primjeru osobnog djelovanja Nadežde Čačinovič kao sveučilišne nastavnice, u radu se iznova tematizira sukob oko empatije i neutralnosti psihoanalize između Freuda i Ferenczia te pledira za “analitičku samoosviještenost” studija unutar humanističkog diskursa akademije.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Filozofija
Upisao u CROSBI: Borislav Mikulić (bmikulic@ffzg.hr), 11. Sij. 2018. u 15:49 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4