Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Suočavanje sa stresom kod djece i adolescenata (CROSBI ID 96228)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Kalebić, Barbara ; Krapić, Nada ; Lončarić, Darko Suočavanje sa stresom kod djece i adolescenata // Psihologijske teme, 10 (2001), 1; 3-33-x

Podaci o odgovornosti

Kalebić, Barbara ; Krapić, Nada ; Lončarić, Darko

hrvatski

Suočavanje sa stresom kod djece i adolescenata

Brojna istraživanja suočavanja sa stresom počela su se u zadnjih dvadesetak godina intenzivnije baviti pitanjem kako se djeca i adolescenati suočavaju s raznim stresorima u svom životu. To je otvorilo mogućnost preglednog osvrta na dosadašnja istraživanja, njihovu metodologiju i važnije nalaze tih istraživačkih radova. U radu su kratko izložene teoretske osnove na kojima se zasnivaju istraživanja suočavanja sa stresom kao i metodologija tih istraživanja koja često ovisi o načinu kako istraživač definira i operacionalizira suočavanje sa stresom. Razmotreni su različiti teorijski pristupi te njihove prednosti i nedostaci. Dan je kratak prikaz metoda za ispitivanje suočavanja sa stresom i istaknute su neke poznatije mjere suočavanja sa stesom kod djece i adolescenata. Također je iznesen pregled nekih najčešće istraživanih korelata suočavanja koji determiniraju korištenje strategija suočavanja ili su s njima u dinamičkoj interakciji, kao što su ličnost, dob, stresori te spol. Navedeni su i neki najčešće ispitivani adaptacijski ishodi suočavanja sa stresom kao što su emocionalno funkcioniranje i zdravlje pojedinca.

Suočavanje sa stresom; djeca i adolescenti; upitnici; korelati; ishodi

nije evidentirano

engleski

Coping with stress by children and adolescents

nije evidentirano

Coping with stress; children and adolescents; questionnaires; correlates; outcomes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2001.

3-33-x

objavljeno

1332-0742

Povezanost rada

Psihologija