crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 924716

Zbornik radova

Autori: Lugović, Gina; Grubišić, Anita; Gardijan, Petar
Naslov: Sinergija ponude lanca darova turističke destinacije
( Synergy offer of gift chains in a tourist destination )
Izvornik: INOVACIJE, TEHNOLOGIJA, EDUKACIJA I MENADŽMENT, Zbornik radova / Breslauer, Nevenka (ur.). - Čakovec : Međimursko veleučilište u Čakovcu , 2016. 102-110 (ISBN: 978-953-8095-01-6).
Skup: 4. međunarodna konferencija INOVACIJE, TEHNOLOGIJA, EDUKACIJA I MENADŽMENT
Mjesto i datum: Sv. Martin na Muri, Hrvatska, 14. i 15. travnja 2016
Ključne riječi: lanac darova, sinergijski učinak, gostinstvo, ekonomija doživljaja, brendovi
( gift chains, synergy effect, hospitality, experience economy, brands )
Sažetak:
Trajno je pitanje gospodarske (i turističke) prakse: kako se stvaraju, oblikuju i od čega se sastoje turistički proizvodi, odnosno kako nastaju i kako se oblikuju čovjekove turističke potrebe, kako se stvaraju i ostvaruju, tržišno valoriziraju upotrebne vrijednost i vrijednosti miksevi, paketi – lanaci ponude „darova“ turističke destinacije? Kvaliteta turističkih mikseva, paketa, lanaca proizvoda, usluga, atrakcija, događanja i odnosa neke turističke destinacije nije ono što se stavlja u njih, kvaliteta je u razini doživljaja tih mikseva, paketa, lanaca, što posjetitelji - gosti primaju, dobivaju, koriste, kako ih stvarno doživljavaju, što ih iz njih: a) ne zadovoljava, b) što zadovoljava i c) što oduševljava boravkom u destinaciji? Izvrsnost doživljaja sinergijski je učinak svega onoga što se gostima nudi, što oni susreću, osjećaju, zapažaju, kupuju, koriste u destinaciji, odnosno, što, kako i koliko sve sadržano u miksu, paketu, lancu ponude destinacije doživljavaju. Sadržaj miksa, paketa, lanca može se promatrati kroz „lance darova“: 1.) prirode, 2.) materijalne kulture, 3.) duhovne kulture 4.) ugostiteljstva i trgovine, i 5.) gostinstinske kulture – gostoprimstva i gostoljublja. Sukladno globalnim tržišnim trendovima na sve darove destinacije trebaju gledati i promišljati kao „komercijalnu djelatnost doživljajima“, kao istinsku „gostinsku industriju doživljaja“ i ekonomiju doživljaja. Stari pristup gostima kao racionalnim – promišljenim, proračunatim i manje toplim gostima, turističke destinacije u 21. stoljeća moraju strateški i operativno okreniti prema većinski emocionalnim, intuitivnim gostima i prema brendiranju i brendovima kao „robama“ 21. stoljeća.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Ekonomija,Psihologija
Upisao u CROSBI: Gina Lugović (gina@vus.hr), 11. Vel. 2018. u 20:28 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4