Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sinergija ponude lanca darova turističke destinacije (CROSBI ID 658660)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Lugović, Gina ; Grubišić, Anita ; Gardijan, Petar Sinergija ponude lanca darova turističke destinacije // INOVACIJE, TEHNOLOGIJA, EDUKACIJA I MENADŽMENT, Zbornik radova / Breslauer, Nevenka (ur.). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 102-110

Podaci o odgovornosti

Lugović, Gina ; Grubišić, Anita ; Gardijan, Petar

hrvatski

Sinergija ponude lanca darova turističke destinacije

Trajno je pitanje gospodarske (i turističke) prakse: kako se stvaraju, oblikuju i od čega se sastoje turistički proizvodi, odnosno kako nastaju i kako se oblikuju čovjekove turističke potrebe, kako se stvaraju i ostvaruju, tržišno valoriziraju upotrebne vrijednost i vrijednosti miksevi, paketi – lanaci ponude „darova“ turističke destinacije? Kvaliteta turističkih mikseva, paketa, lanaca proizvoda, usluga, atrakcija, događanja i odnosa neke turističke destinacije nije ono što se stavlja u njih, kvaliteta je u razini doživljaja tih mikseva, paketa, lanaca, što posjetitelji - gosti primaju, dobivaju, koriste, kako ih stvarno doživljavaju, što ih iz njih: a) ne zadovoljava, b) što zadovoljava i c) što oduševljava boravkom u destinaciji? Izvrsnost doživljaja sinergijski je učinak svega onoga što se gostima nudi, što oni susreću, osjećaju, zapažaju, kupuju, koriste u destinaciji, odnosno, što, kako i koliko sve sadržano u miksu, paketu, lancu ponude destinacije doživljavaju. Sadržaj miksa, paketa, lanca može se promatrati kroz „lance darova“: 1.) prirode, 2.) materijalne kulture, 3.) duhovne kulture 4.) ugostiteljstva i trgovine, i 5.) gostinstinske kulture – gostoprimstva i gostoljublja. Sukladno globalnim tržišnim trendovima na sve darove destinacije trebaju gledati i promišljati kao „komercijalnu djelatnost doživljajima“, kao istinsku „gostinsku industriju doživljaja“ i ekonomiju doživljaja. Stari pristup gostima kao racionalnim – promišljenim, proračunatim i manje toplim gostima, turističke destinacije u 21. stoljeća moraju strateški i operativno okreniti prema većinski emocionalnim, intuitivnim gostima i prema brendiranju i brendovima kao „robama“ 21. stoljeća.

lanac darova, sinergijski učinak, gostinstvo, ekonomija doživljaja, brendovi

nije evidentirano

engleski

Synergy offer of gift chains in a tourist destination

nije evidentirano

gift chains, synergy effect, hospitality, experience economy, brands

nije evidentirano

Podaci o prilogu

102-110.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

INOVACIJE, TEHNOLOGIJA, EDUKACIJA I MENADŽMENT, Zbornik radova

Breslauer, Nevenka

Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu

978-953-8095-01-6

Podaci o skupu

4. međunarodna konferencija INOVACIJE, TEHNOLOGIJA, EDUKACIJA I MENADŽMENT

predavanje

14.04.2016-15.04.2016

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija