crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 924853

Zbornik radova

Autori: Lugović, G.; Zubčić, O.
Naslov: Razvoj menadžera u održivom turizmu: zašto, kada, kako?
( Developing sustainable tourism manager: why, when, how? )
Izvornik: Zbornik radova 3. Međunarodne znanstveno- stručne konferencije „Izazovi današnjice: održivi obalni i pomorski turizam“ / Cavrić, B. ; Rimac, B. ; Zlatović, D. (ur.). - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku , 2017. 358-367.
ISSN: 1846-6656
Skup: 3rd International Scientific and Professional Conference The Challenges of Today: „Sustainable coastal and maritime tourism“
Mjesto i datum: Šibenik, Hrvatska, 12. -14. 10. 2017.
Ključne riječi: menadžer, menadžerske vještine, socijalne vještine, komunikacija, održivi razvoj
( manager, managerial skills, social skills, communication, sustainable development )
Sažetak:
Uspješnost menadžmenta ovisi o vještinama i osobinama menadžera, moderatorima i posredni¬cima koji znanja i vještine koriste organizirajući rad, a odgovornošću pretvaraju planove i politike organizacije u funkcionalne aktivnosti u cilju postizanja željenih ciljeva. Menadžer utječe na ponašanje i aktivnosti zaposlenika osobnim i interpersonalnim vještinama. Razvoj menadžera prolazi faze profesionalnog obrazovanja kontinuiranim procesom upoznavanja s radom, uvođe¬njem u rad, odnosno profesionalnom adaptacijom i profesionalnim usavršavanjem i stjecanjem profesionalnog majstorstva. Menadžment ima različite potrebe: najniža razina menadžmenta ima potrebu za tehničkim znanjima, srednja razina za znanjima o ljudima, a najviša razina za konceptualnim znanjima. Osobne vještine menadžera zahtijevaju upravljanje vremenom i vje¬štinu delegiranja. Interpersonalne vještine uključuju vještinu razvijanja dobrih odnosa i suradnje, povjerenja i inspiriranja zaposlenika. Važne osobine menadžera su sposobnost izražavanja em¬patije, emocionalna inteligencija, davanje povratne informacije, komunikacijske vještine slušanja i pregovaranja. Rađaju li se ljudi s karakteristikama menadžera ili ih stječu obrazovanjem i život¬nim iskustvom, zašto je razvoj menadžera bitan za održivi razvoj? Cilj rada je istražiti razlike stavova i ponašanja menadžera od predškolske dobi do sadašnjeg obrazovanja studenata i zaposlenih menadžera. Istraživanje je provedeno anonimnom anketom na uzorku zaposlenih menadžera i studenata preddiplomskih i diplomskog specijalističkog stručnog studija Veleučilišta u Šibeniku. Na osnovu rezultata istraživanja dobili smo različiti profil odgovora zaposlenih menadžera i studenata. Karizma lidera, motivatora i vođe je preduvjet obavljanja menadžerskog posla. Uspješni me¬nadžer posjeduje osobine poput organiziranosti, pozitivnog uzora, razvijenih socijalnih vještina, vještinu rješavanja sukoba bez obzira na dužinu radnog staža. Budući menadžer već u osnovnoj školi upravlja svojim vremenom i odgovoran je, a u srednjoj školi ima razvijene vještine slušanja i empatije. Bez dispozicija za socijalne vještine menadžer može biti uspješan samo u tehničkom i proceduralnom smislu, ali u najvažnijem dijelu poslovanja, komunikaciji i odnosu sa zaposleni¬cima i suradnicima u sustavu održivog razvoja, menadžer, posebice u današnje vrijeme, najvje¬rojatnije neće postići značajan uspjeh i rezultate.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Ekonomija,Psihologija
Upisao u CROSBI: Gina Lugović (gina@vus.hr), 12. Vel. 2018. u 12:49 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4