Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj menadžera u održivom turizmu: zašto, kada, kako? (CROSBI ID 658691)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Lugović, G. ; Zubčić, O. Razvoj menadžera u održivom turizmu: zašto, kada, kako? // Zbornik radova 3. Međunarodne znanstveno- stručne konferencije „Izazovi današnjice: održivi obalni i pomorski turizam“ / Cavrić, B. ; Rimac, B. ; Zlatović, D. (ur.). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2017. str. 358-367

Podaci o odgovornosti

Lugović, G. ; Zubčić, O.

hrvatski

Razvoj menadžera u održivom turizmu: zašto, kada, kako?

Uspješnost menadžmenta ovisi o vještinama i osobinama menadžera, moderatorima i posredni¬cima koji znanja i vještine koriste organizirajući rad, a odgovornošću pretvaraju planove i politike organizacije u funkcionalne aktivnosti u cilju postizanja željenih ciljeva. Menadžer utječe na ponašanje i aktivnosti zaposlenika osobnim i interpersonalnim vještinama. Razvoj menadžera prolazi faze profesionalnog obrazovanja kontinuiranim procesom upoznavanja s radom, uvođe¬njem u rad, odnosno profesionalnom adaptacijom i profesionalnim usavršavanjem i stjecanjem profesionalnog majstorstva. Menadžment ima različite potrebe: najniža razina menadžmenta ima potrebu za tehničkim znanjima, srednja razina za znanjima o ljudima, a najviša razina za konceptualnim znanjima. Osobne vještine menadžera zahtijevaju upravljanje vremenom i vje¬štinu delegiranja. Interpersonalne vještine uključuju vještinu razvijanja dobrih odnosa i suradnje, povjerenja i inspiriranja zaposlenika. Važne osobine menadžera su sposobnost izražavanja em¬patije, emocionalna inteligencija, davanje povratne informacije, komunikacijske vještine slušanja i pregovaranja. Rađaju li se ljudi s karakteristikama menadžera ili ih stječu obrazovanjem i život¬nim iskustvom, zašto je razvoj menadžera bitan za održivi razvoj? Cilj rada je istražiti razlike stavova i ponašanja menadžera od predškolske dobi do sadašnjeg obrazovanja studenata i zaposlenih menadžera. Istraživanje je provedeno anonimnom anketom na uzorku zaposlenih menadžera i studenata preddiplomskih i diplomskog specijalističkog stručnog studija Veleučilišta u Šibeniku. Na osnovu rezultata istraživanja dobili smo različiti profil odgovora zaposlenih menadžera i studenata. Karizma lidera, motivatora i vođe je preduvjet obavljanja menadžerskog posla. Uspješni me¬nadžer posjeduje osobine poput organiziranosti, pozitivnog uzora, razvijenih socijalnih vještina, vještinu rješavanja sukoba bez obzira na dužinu radnog staža. Budući menadžer već u osnovnoj školi upravlja svojim vremenom i odgovoran je, a u srednjoj školi ima razvijene vještine slušanja i empatije. Bez dispozicija za socijalne vještine menadžer može biti uspješan samo u tehničkom i proceduralnom smislu, ali u najvažnijem dijelu poslovanja, komunikaciji i odnosu sa zaposleni¬cima i suradnicima u sustavu održivog razvoja, menadžer, posebice u današnje vrijeme, najvje¬rojatnije neće postići značajan uspjeh i rezultate.

menadžer, menadžerske vještine, socijalne vještine, komunikacija, održivi razvoj

nije evidentirano

engleski

Developing sustainable tourism manager: why, when, how?

nije evidentirano

manager, managerial skills, social skills, communication, sustainable development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

358-367.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 3. Međunarodne znanstveno- stručne konferencije „Izazovi današnjice: održivi obalni i pomorski turizam“

Cavrić, B. ; Rimac, B. ; Zlatović, D.

Šibenik: Veleučilište u Šibeniku

1846-6656

Podaci o skupu

3rd International Scientific and Professional Conference The Challenges of today – Sustainable coastal and maritime tourism

predavanje

12.10.2017-14.10.2017

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija