crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 924966

Zbornik radova

Autori: Grubišić, Anita; Lugović, Gina; Gardijan, Petar
Naslov: Koncept kreativnog učenja na visokim učilištima
( Creative thinking concept at higher educational institutions )
Izvornik: Zbornik radova 4. meunarodne konferencije INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT / Breslauer, Nevenka (ur.). - Čakovec : Međimursko veleučilište u Čakovcu , 2016. 232-239 (ISBN: 978-953-8095-01-6).
Skup: 4. međunarodna konferencija INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT
Mjesto i datum: Sv. Martin na Muri, Hrvatska, 14. i 15. travnja 2016.
Ključne riječi: promjene, mašta, zanos, kreativno učenje, visoka učilišta
( changes, imagination, thrill, creative learning, higher educational institutions )
Sažetak:
Sve ljudske stečevine, sva postignuća i uspjesi, začeti su idejama maštovitih, kreativnih, talentiranih umova. Međutim, treba znati, kako tvrdi Einstein, da „veliki talenti uvijek su nailazili na žestoko protivljenje prosječnih umova“ (Keong, 2008., 37). Pitanje je: koji su to maštoviti, kreativni, talentirani ljudi, što ih privlači, potiče i pokreće im zanos, kako im aktivira maštu, kreativnost, budi talent, pokreće na stvaralačku akciju, na izvrsnost u poslu? Izvrsnost u svakom radu i učenju uvijek započinje zanosom – oduševljenjem, ushićenjem, entuzijazmom. Zato danas, u stoljeću kreativne ekonomije i brzih promjena, ne trebamo škole i radne organizacije koje samo kultiviraju logičko i analitičko razmišljanje, nego školu koja ohrabruje maštu – kreativnost i praktičnost, a za to je danas nužniji nego ikada u povijesti emocionalni i duhovni zanos ljudi. U svijetu koji se gradi na načelu izvrsnosti, nužno je mijenjati brojne politike i pristupe čovjeku: od sustava obrazovanja, zapošljavanja, treniranja, motiviranja do napredovanja. Kvaliteta traženoga i dobivenoga danas se definira funkcionalnim, racionalnim, emocionalnim i duhovnim – iskustvenim, doživljajnim podobnostima u proizvodnji, upotrebi, pri korištenju i vrjednovanju. Kreativno učenje na visokim učilištima time se danas nameće razumljivo privlačnim i nužnim, kao preduvjet da se ostvari opstanak, napredak, uspjeh među sve više globalnih i lokalnih natjecatelja i sve zahtjevnijih kupaca, te u svijetu najvećih i najbržih promjena u povijesti čovječanstva.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Ekonomija,Psihologija
Upisao u CROSBI: Gina Lugović (gina@vus.hr), 12. Vel. 2018. u 20:29 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4