Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koncept kreativnog učenja na visokim učilištima (CROSBI ID 658721)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Grubišić, Anita ; Lugović, Gina ; Gardijan, Petar Koncept kreativnog učenja na visokim učilištima // Zbornik radova 4. meunarodne konferencije INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT / Breslauer, Nevenka (ur.). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 232-239

Podaci o odgovornosti

Grubišić, Anita ; Lugović, Gina ; Gardijan, Petar

hrvatski

Koncept kreativnog učenja na visokim učilištima

Sve ljudske stečevine, sva postignuća i uspjesi, začeti su idejama maštovitih, kreativnih, talentiranih umova. Međutim, treba znati, kako tvrdi Einstein, da „veliki talenti uvijek su nailazili na žestoko protivljenje prosječnih umova“ (Keong, 2008., 37). Pitanje je: koji su to maštoviti, kreativni, talentirani ljudi, što ih privlači, potiče i pokreće im zanos, kako im aktivira maštu, kreativnost, budi talent, pokreće na stvaralačku akciju, na izvrsnost u poslu? Izvrsnost u svakom radu i učenju uvijek započinje zanosom – oduševljenjem, ushićenjem, entuzijazmom. Zato danas, u stoljeću kreativne ekonomije i brzih promjena, ne trebamo škole i radne organizacije koje samo kultiviraju logičko i analitičko razmišljanje, nego školu koja ohrabruje maštu – kreativnost i praktičnost, a za to je danas nužniji nego ikada u povijesti emocionalni i duhovni zanos ljudi. U svijetu koji se gradi na načelu izvrsnosti, nužno je mijenjati brojne politike i pristupe čovjeku: od sustava obrazovanja, zapošljavanja, treniranja, motiviranja do napredovanja. Kvaliteta traženoga i dobivenoga danas se definira funkcionalnim, racionalnim, emocionalnim i duhovnim – iskustvenim, doživljajnim podobnostima u proizvodnji, upotrebi, pri korištenju i vrjednovanju. Kreativno učenje na visokim učilištima time se danas nameće razumljivo privlačnim i nužnim, kao preduvjet da se ostvari opstanak, napredak, uspjeh među sve više globalnih i lokalnih natjecatelja i sve zahtjevnijih kupaca, te u svijetu najvećih i najbržih promjena u povijesti čovječanstva.

promjene, mašta, zanos, kreativno učenje, visoka učilišta

nije evidentirano

engleski

Creative thinking concept at higher educational institutions

nije evidentirano

changes, imagination, thrill, creative learning, higher educational institutions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

232-239.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 4. meunarodne konferencije INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT

Breslauer, Nevenka

Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu

978-953-8095-01-6

Podaci o skupu

4. međunarodna konferencija "Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment

predavanje

14.04.2016-15.04.2016

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija