Koncept kreativnog učenja na visokim učilištima (CROSBI ID 658721)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Grubišić, Anita ; Lugović, Gina ; Gardijan, Petar
hrvatski
Koncept kreativnog učenja na visokim učilištima
Sve ljudske stečevine, sva postignuća i uspjesi, začeti su idejama maštovitih, kreativnih, talentiranih umova. Međutim, treba znati, kako tvrdi Einstein, da „veliki talenti uvijek su nailazili na žestoko protivljenje prosječnih umova“ (Keong, 2008., 37). Pitanje je: koji su to maštoviti, kreativni, talentirani ljudi, što ih privlači, potiče i pokreće im zanos, kako im aktivira maštu, kreativnost, budi talent, pokreće na stvaralačku akciju, na izvrsnost u poslu? Izvrsnost u svakom radu i učenju uvijek započinje zanosom – oduševljenjem, ushićenjem, entuzijazmom. Zato danas, u stoljeću kreativne ekonomije i brzih promjena, ne trebamo škole i radne organizacije koje samo kultiviraju logičko i analitičko razmišljanje, nego školu koja ohrabruje maštu – kreativnost i praktičnost, a za to je danas nužniji nego ikada u povijesti emocionalni i duhovni zanos ljudi. U svijetu koji se gradi na načelu izvrsnosti, nužno je mijenjati brojne politike i pristupe čovjeku: od sustava obrazovanja, zapošljavanja, treniranja, motiviranja do napredovanja. Kvaliteta traženoga i dobivenoga danas se definira funkcionalnim, racionalnim, emocionalnim i duhovnim – iskustvenim, doživljajnim podobnostima u proizvodnji, upotrebi, pri korištenju i vrjednovanju. Kreativno učenje na visokim učilištima time se danas nameće razumljivo privlačnim i nužnim, kao preduvjet da se ostvari opstanak, napredak, uspjeh među sve više globalnih i lokalnih natjecatelja i sve zahtjevnijih kupaca, te u svijetu najvećih i najbržih promjena u povijesti čovječanstva.
promjene, mašta, zanos, kreativno učenje, visoka učilišta
nije evidentirano
engleski
Creative thinking concept at higher educational institutions
nije evidentirano
changes, imagination, thrill, creative learning, higher educational institutions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
232-239.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 4. meunarodne konferencije INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT
Breslauer, Nevenka
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu
978-953-8095-01-6
Podaci o skupu
4. međunarodna konferencija "Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
predavanje
14.04.2016-15.04.2016
Sveti Martin na Muri, Hrvatska