Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Emocionalna ekonomija 21. stoljeća (CROSBI ID 658742)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Lugović, Gina ; Grubišić, Anita ; Gardijan, Petar Emocionalna ekonomija 21. stoljeća // Vizija i izazovi upravljanja zaštićenim područjima prirode u Republici Hrvatskoj: Aktivna zaštita i održivo upravljanje u Nacionalnom parku "Krka", Program i knjiga sažetaka / Marguš, Drago (ur.). Šibenik: Nacionalni park Krka, 2015. str. 69-69

Podaci o odgovornosti

Lugović, Gina ; Grubišić, Anita ; Gardijan, Petar

hrvatski

Emocionalna ekonomija 21. stoljeća

Temeljni problem s kojim se sva gospodarstva, sve ekonomije, svijeta danas suočavaju nije nestašica roba, u turizmu nestašica 'kreveta', nego nestašica kupaca, potrošača, u turizmu gostiju. Snagom znanosti i umjetnosti, tehnologija, institucija i vrijednosti, svi gospodarski/ekonomski sustavi mijenjali su se kroz povijest, a u trećem mileniju sve se mijenja još brže, s tom razlikom što se, više nego ikad, u fokusu ekonomije nalaze kupci – gosti, pa i zaposlenici. Mijenjaju se njihove fizičke, emocionalne, racionalne i duhovne potrebe, želje, motivi i očekivanja, koji se sintetički mogu iskazivati osjetilno-emocionalnim fenomenima, u sociopsihološkim kategorijama. Ekonomija koja se zasniva na osjetilno-emocionalnim fenomenima i vodi načelom izvrsnosti – oduševljenja posjetitelja/gostiju i snagom zanosa zaposlenika kao proizvođača i poslužitelja može se pojmovno definirati kao emocionalna ekonomija. S tim u vezi pred znanost i umjetnost, teoretičare i praktičare, postavljaju se brojna pitanja: Zašto ekonomija 21. st. prerasta u emocionalnu, doživljajnu ekonomiju? Zašto je u rješavanje gospodarskih i društvenih pitanja potrebno uz racionalnu, uključiti i emocionalnu inteligenciju? Zašto je u komuniciranje s potrošačima u suvremenom gospodarstvu potrebno uključiti sva osjetila, emocije i duh? Zašto je ljudskom stvaralaštvu, inteligenciji i mašti čovjeka, potrebna snaga duha? U čemu je moć simbola u stvaranju gospodarskih, kulturnih, političkih, umjetničkih, sportskih i drugih brendova?

emocionalna ekonomija, promjene, snaga zanosa

nije evidentirano

engleski

The emotional economy of the 21st century

nije evidentirano

emotional economy, change, power of enthusiasm

nije evidentirano

Podaci o prilogu

69-69.

2015.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7406-38-7

Podaci o matičnoj publikaciji

Vizija i izazovi upravljanja zaštićenim područjima prirode u Republici Hrvatskoj: Aktivna zaštita i održivo upravljanje u Nacionalnom parku "Krka", Program i knjiga sažetaka

Marguš, Drago

Šibenik: Nacionalni park Krka

Podaci o skupu

Vizija i izazovi upravljanja zaštićenim područjima prirode u Republici Hrvatskoj: Aktivna zaštita i održivo upravljanje u Nacionalnom parku 'Krka'

predavanje

28.09.2015-03.10.2015

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija