crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 925055

Zbornik radova

Autori: Lugović, Gina; Grubišić, Anita; Gardijan, Petar
Naslov: Emocionalna ekonomija 21. stoljeća
( The emotional economy of the 21st century )
Izvornik: Vizija i izazovi upravljanja zaštićenim područjima prirode u Republici Hrvatskoj: Aktivna zaštita i održivo upravljanje u Nacionalnom parku "Krka", Program i knjiga sažetaka / Marguš, Drago (ur.). - Šibenik : Javna ustanova Nacionalni park Krka , 2015. 69-69 (ISBN: 978-953-7406-38-7).
Skup: Vizija i izazovi upravljanja zaštićenim područjima prirode u Republici Hrvatskoj: Aktivna zaštita i održivo upravljanje u Nacionalnom parku "Krka"
Mjesto i datum: Šibenik, Hrvatska, 28. rujna - 3. listopada 2015.
Ključne riječi: emocionalna ekonomija, promjene, snaga zanosa
( emotional economy, change, power of enthusiasm )
Sažetak:
Temeljni problem s kojim se sva gospodarstva, sve ekonomije, svijeta danas suočavaju nije nestašica roba, u turizmu nestašica 'kreveta', nego nestašica kupaca, potrošača, u turizmu gostiju. Snagom znanosti i umjetnosti, tehnologija, institucija i vrijednosti, svi gospodarski/ekonomski sustavi mijenjali su se kroz povijest, a u trećem mileniju sve se mijenja još brže, s tom razlikom što se, više nego ikad, u fokusu ekonomije nalaze kupci – gosti, pa i zaposlenici. Mijenjaju se njihove fizičke, emocionalne, racionalne i duhovne potrebe, želje, motivi i očekivanja, koji se sintetički mogu iskazivati osjetilno-emocionalnim fenomenima, u sociopsihološkim kategorijama. Ekonomija koja se zasniva na osjetilno-emocionalnim fenomenima i vodi načelom izvrsnosti – oduševljenja posjetitelja/gostiju i snagom zanosa zaposlenika kao proizvođača i poslužitelja može se pojmovno definirati kao emocionalna ekonomija. S tim u vezi pred znanost i umjetnost, teoretičare i praktičare, postavljaju se brojna pitanja: Zašto ekonomija 21. st. prerasta u emocionalnu, doživljajnu ekonomiju? Zašto je u rješavanje gospodarskih i društvenih pitanja potrebno uz racionalnu, uključiti i emocionalnu inteligenciju? Zašto je u komuniciranje s potrošačima u suvremenom gospodarstvu potrebno uključiti sva osjetila, emocije i duh? Zašto je ljudskom stvaralaštvu, inteligenciji i mašti čovjeka, potrebna snaga duha? U čemu je moć simbola u stvaranju gospodarskih, kulturnih, političkih, umjetničkih, sportskih i drugih brendova?
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Ekonomija,Psihologija
Upisao u CROSBI: Gina Lugović (gina@vus.hr), 13. Vel. 2018. u 11:51 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4