crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 925192

Disertacija

Autor: Belec, Elena
Naslov: Poticanje kulture čitanja u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima
( Encouraging Reading Culture in Extracurricular and Voluntary Community Activities )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Filozofski fakultet u Rijeci
Sveučilište: Sveučilište u Rijeci
Mjesto: Rijeka
Datum: 06.07.
Godina: 2017
Stranica: 48
Mentor: Banov, Estela
Ključne riječi: Čitanje, rječnik, poticanje čitanja, slobodno vrijeme, čitateljski klub.
( Reading, dictionary, encouraging reading, free time, readership club. )
Sažetak:
U ovom je diplomskom radu s teorijskog aspekta prikazana važnost čitanja u redovnoj nastavi, ali i izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima. Suvremeno doba udaljilo je potencijalnog čitatelja od knjige te su mu dostupniji drugi sadržaji za upotpunjavanje slobodnog vremena kao što su računalne igre, internet i televizija. U radu je dan pregled aktivnosti u nastavi te izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti koje potiču kulturu čitanja. Naglasak je ponajviše stavljen na rad i djelokrug aktivnosti dvaju čitateljskih klubova koji su oblik izvanškolske aktivnosti jer se njihova djelatnost odvija u knjižnici. Navedene aktivnosti sudionike, tj. čitatelje poimaju kao aktivne sudionike željne zadovoljavanja komunikacijskih potreba suvremenog čovjeka kao što su druženje, učenje, razmjena mišljenja, stjecanje novih iskustva i dobra zabava. Temeljni zaključci koji su dobiveni nakon neposrednog opažanja rada dvaju čitateljskih klubova usmjeravaju k opravdanim pozitivnim očekivanjima. Provedeno promatranje još je jednom potvrdilo važnost čitanja za svakodnevni život. Potvrđeno je kako čitatelji u čitateljskim klubovima stječu vještine komentiranja i argumentiranog iznošenja stavova o pročitanoj knjizi i usvajaju znanja koja su nadogradnja školskim znanjima i vještinama. Vrijedi uočiti i kako je takav oblik provođenja slobodnog vremena sve popularniji.
Projekt / tema: 13.04.1.3.20
Izvorni jezik: hrv
Znanstvena područja:
Filologija,Književnost
URL Internet adrese: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:005163
Upisao u CROSBI: Estela Banov (ebanov@ffri.hr), 14. Vel. 2018. u 05:18 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4