Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značaj i uloga interpersonalnog ponašanja ravnatelja (CROSBI ID 60729)

Prilog u knjizi | ostalo | međunarodna recenzija

Šimić Šašić, Slavica Značaj i uloga interpersonalnog ponašanja ravnatelja // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 199-215

Podaci o odgovornosti

Šimić Šašić, Slavica

hrvatski

Značaj i uloga interpersonalnog ponašanja ravnatelja

Uloga ravnatelja u razvoju uspješne škole je vrlo važna. Iako direktni efekti ravnatelja na učeničko postignuće postoje, puno su važniji indirektni utjecaji preko brojnih varijabli školskog okruženja. U radu se raspravlja o ulozi interpersonalnog ponašanja ravnatelja, njegovim efektima na nastavnička ponašanja, a time posredno i na učeničko postignuće. Općenito, interpersonalni odnosi u školi pokazuju međuovisnost i važnost u objašnjenju učeničkog postignuća. Nakon čitanja ovog poglavlja, moći ćete prepoznati različite vrste interpersonalnog ponašanja, vrednovati njihovu važnost u školskom okruženju i objasniti međudjelovanje različitih interpersonalnih odnosa u školi (ravnatelj- učitelji, učitelj- učenici) i njihove efekte na učeničko postignuće. Uspješni ravnatelji pružaju podršku što rezultira pozitivnim okruženjem za učenje, pozitivnim ponašanjima nastavnika i boljim školskim postignućima. Povezanost upravljanja i interpersonalnih ponašanja ravnatelja s ponašanjima nastavnika posebno je važna kad znamo da su pozitivna interpersonalna ponašanja nastavnika u razredu ključna u kreiranju i održavanju vrhunskog školskog postignuća njihovih učenika. Stoga je iznimno važno prepoznati koja to interpersonalna ponašanja ravnatelja utječu na interpersonalna ponašanja nastavnika kako bismo olakšali izgradnju pozitivne školske klime u kojoj će svi sudionici obrazovnog procesa bili uspješni i zadovoljni. Nakon što pročitate ovo poglavlje moći ćete izabrati način na koji možete utjecati na međuljudske odnose u svojoj školi, školsku klimu, uspjeh i zadovoljstvo nastavnika i učenika, a onda i roditelja.

interpersonalni odnosi ; interpersonalna ponašanja ravnatelja

nije evidentirano

engleski

Significance and role of interpersonal behavior of the school principal

nije evidentirano

interpersonal relationships ; principals' interpersonal behavior

nije evidentirano

Podaci o prilogu

199-215.

objavljeno

Podaci o knjizi

Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja

Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor

Zadar: Sveučilište u Zadru

2016.

978-953-331-130-2

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija