crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 925878

Časopis

Autori: Šimić Šašić, Slavica
Naslov: Interakcija nastavnik-učenik: Teorije i mjerenje
( Teacher-student Interaction: Theories and Measurement )
Izvornik: Psihologijske teme (1332-0742) 20 (2011), 2; 233-260
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: komponente interakcije nastavnik-učenik, komunikacija, metode poučavanja, stil rukovođenja, socijalno-emocionalni odnos, stil poučavanja
( teacher-student interaction components, communication, instructional methods, management style, socio-emotional relationship, teaching style )
Sažetak:
Istraživanja razrednog konteksta zadnja dva desetljeća sugeriraju da kontekst, konkretnije varijable razrednih procesa, igraju važnu ulogu u poboljšanju razumijevanja što i kako učenik uči (Turner i Meyer, 2000). Vrlo je važna komponenta razrednog konteksta interakcija između nastavnika i učenika. Pod pojmom interakcije nastavnik-učenik podrazumijevali su se različiti konstrukti, stoga se u ovom radu željelo dati pregled istraživanja pojedinih komponenti interakcije nastavnik-učenik. U radu se prikazuju različiti aspekti interakcije nastavnik-učenik (poput komunikacije, metoda poučavanja, rukovođenja razrednim procesima, socijalno-emocionalnog odnosa, stila poučavanja i slično), teorije na kojima se temelje (npr. model interakcije nastavnikučenik, teorija samodeterminacije, teorija iskustvenog učenja, model stilova učenja i poučavanja (Feldera i Silvermanove), načini mjerenja te neki mjerni instrumenti (poput Flandersove analize interakcije, inventara stila rukovođenja, upitnika nastavničke interakcije). U radu se iznose neke smjernice za buduća istraživanja koja bi trebala ispitati međuodnose različitih komponenti razredne interakcije, medijacijsku ulogu karakteristika učenika, te njihove kompleksne odnose s ishodima učenja.
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Scopus
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
URL Internet adrese: https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=110094
URL cjelovitog teksta: https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=110094
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Interakcija nastavnik-učenik: Teorije i mjerenje
Upisao u CROSBI: Slavica Šimić Šašić (slsasic@unizd.hr), 17. Vel. 2018. u 15:28 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4