Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interakcija nastavnik-učenik: Teorije i mjerenje (CROSBI ID 248586)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Šimić Šašić, Slavica Interakcija nastavnik-učenik: Teorije i mjerenje // Psihologijske teme, 20 (2011), 2; 233-260

Podaci o odgovornosti

Šimić Šašić, Slavica

hrvatski

Interakcija nastavnik-učenik: Teorije i mjerenje

Istraživanja razrednog konteksta zadnja dva desetljeća sugeriraju da kontekst, konkretnije varijable razrednih procesa, igraju važnu ulogu u poboljšanju razumijevanja što i kako učenik uči (Turner i Meyer, 2000). Vrlo je važna komponenta razrednog konteksta interakcija između nastavnika i učenika. Pod pojmom interakcije nastavnik-učenik podrazumijevali su se različiti konstrukti, stoga se u ovom radu željelo dati pregled istraživanja pojedinih komponenti interakcije nastavnik-učenik. U radu se prikazuju različiti aspekti interakcije nastavnik-učenik (poput komunikacije, metoda poučavanja, rukovođenja razrednim procesima, socijalno-emocionalnog odnosa, stila poučavanja i slično), teorije na kojima se temelje (npr. model interakcije nastavnikučenik, teorija samodeterminacije, teorija iskustvenog učenja, model stilova učenja i poučavanja (Feldera i Silvermanove), načini mjerenja te neki mjerni instrumenti (poput Flandersove analize interakcije, inventara stila rukovođenja, upitnika nastavničke interakcije). U radu se iznose neke smjernice za buduća istraživanja koja bi trebala ispitati međuodnose različitih komponenti razredne interakcije, medijacijsku ulogu karakteristika učenika, te njihove kompleksne odnose s ishodima učenja.

komponente interakcije nastavnik-učenik, komunikacija, metode poučavanja, stil rukovođenja, socijalno-emocionalni odnos, stil poučavanja

nije evidentirano

engleski

Teacher-student Interaction: Theories and Measurement

nije evidentirano

teacher-student interaction components, communication, instructional methods, management style, socio-emotional relationship, teaching style

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (2)

2011.

233-260

objavljeno

1332-0742

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija

Poveznice
Indeksiranost