crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 926464

Časopis

Autori: Šijačić, Željka; Sablić, Marija; Rački, Željko
Naslov: Samoprocjene i vršnjačke procjene javnoga govora budućih učitelja
( Self- and peer-assessments of public speaking of future teachers )
Izvornik: Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LXIII (2017), 1; 105-115
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: govorničko samopouzdanje ; komunikacijska kompetencija ; osobine učitelja ; retorika ; strah od javnog nastupa
( govorničko samopouzdanje ; komunikacijska kompetencija ; osobine učitelja ; retorika ; strah od javnog nastupa )
Sažetak:
Cilj je istraživanja ispitati odnose vršnjačkih procjena obilježja govora i govorničkoga samopouzdanja sa samoprocjenom govorničkoga samopouzdanja u budućih učitelja razredne nastave. Istraživanje pruža odgovor na pitanje mogu li se na temelju ocjena u studiju i samoprocjene govorničkoga samopouzdanja predvidjeti vršnjačke procjene obilježja govora. U istraživanju su tečnost u izražavanju, bogatstvo rječnika, jasnoća i razgovijetnost govora te govori li student (N = 62) hrvatskim standardnim jezikom korištena kao obilježja jezično i komunikacijski (govorno) kompetentnih govornih modela. Uporabom regresijske analize nalazi predstavljeni u radu upućuju na statistički značajne odnose između konsenzusno mjerenoga govorničkog samopouzdanja i mjerenih obilježja kvalitete govora prema procjeni vršnjaka, samoprocjene govorničkoga samopouzdanja, ali i materijalne pripreme za poučavanje iskazane prosjekom ocjena tijekom učiteljskoga studija. Rezultati podržavaju razlikovanje obilježja govora i govorničkoga samopouzdanja, kao i potrebu ponuditi budućim učiteljima podršku u razvoju govor, ali i pozitivnoga govorničkog samopouzdanja.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Puni text rada: 926464.Zivot_i_skola_Vol_63_No_1_Sijacic_Sablic_Racki.pdf (tekst priložen 20. Vel. 2018. u 14:20 sati)
URL Internet adrese: https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=286052
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Samoprocjene i vršnjačke procjene javnoga govora budućih učitelja
Upisao u CROSBI: Željko Rački (zracki@foozos.hr), 20. Vel. 2018. u 14:20 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4