Hrvatska znanstvena bibliografija (CROSBI)



Pregled bibliografske jedinice broj: 930011

Časopis

Autori: Pahljina, Cvijeta
Naslov: Psihosocijalni razvoj od djetinjstva do zrele dobi- Almina životna priča- studija slučaja
( Psychosocial development from childhood to mature age, Alma's life story-case study )
Izvornik: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 153 (2012), 2; 267-277
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: Sociokulturalna teorija, teorija posredovanog iskustva učenja, socijalno učenje, transakcijska analiza, ekološki sustavi, višestruka inteligencija, potreba za smislom
( Sociocultural theory, theory of mediated learning experience, social learning, transaction analysis, ecological systems, multiple intelligence, need for meaning )
Sažetak:
U radu je predstavljen psihosocijalni razvoj osobe od djetinjstva do zrele dobi, promatran kroz prizmu sedam različitih teorija.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Psihosocijalni razvoj od djetinjstva do zrele dobi- Almina životna priča- studija slučaja
Upisao u CROSBI: Cvijeta Pahljina (cvijeta.pahljina@gmail.com), 11. Ožu. 2018. u 21:58 sati