Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece (CROSBI ID 79694)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vizek-Vidović, Vlasta ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Arambašić, Lidija ; Slaviček, Melanija Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 6 (1997), 4-5(30-31); 619-634

Podaci o odgovornosti

Vizek-Vidović, Vlasta ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Arambašić, Lidija ; Slaviček, Melanija

hrvatski

Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece

Cilj istraživanja bio je usporediti matematički nadarene i prosječno sposobne učenike četvrtog razreda osnovne škole prema sljedećim konativnim i emocionalnim karakteristikama: motivaciji za učenje matematike, situacijskom interesu za učenje matematike tijekom nastave, matematičkoj anksioznosti, samopoštovanju vezanom za školsko postignuće i atribuciji uspjeha i neuspjeha u matematici. Skupina matematički nadarenih učenika (N=31)identificirana je na temelju procjene učitelja, uratka u Standardnim progresivnim matricama i Numeričkom testu iz B-serije, kao i uratka u testu znanja iz matematike. Drugu skupinu djece sačinjavali su učenici prosječnih sposobnosti iz tri odjeljenja u kojima nije bilo matematički nadarene djece (N=85). Dobiveni rezultati pokazali su da sljedeće varijable najbolje razlikuju dvije skupine djece: atribucija uspjeha motivaciji i aktivnosti te vanjskim razlozima, intrinzična orijentacija, atribucija neuspjeha sposobnostima i osobinama ličnosti te vanjskim razlozima i matematička anksioznost.

nadarena djeca ; matematika ; konativne karakteristike ; emocionalne karakteristike

nije evidentirano

engleski

Conative and emotional characteristics of mathematically talented children and those of average abilities

nije evidentirano

talented children ; mathematics ; conative characteristics ; emotional characteristics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (4-5(30-31))

1997.

619-634

objavljeno

1330-0288

1848-6096

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice
Indeksiranost