crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 931089

Časopis

Autori: Martinović, Drago; Hudi, Ivana
Naslov: Odnos religije i masovnih medija – analiza religijskih sadržaja na web-portalima
( The Relationship between Religion and Mass Media – An Analysis of Religious Content on Web Portals )
Izvornik: Medijski dijalozi (1800-7074) XI (2018), 30; 195-208
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: religija ; mediji ; web-portali ; analiza sadržaja
( religion ; media ; websites ; content analysis )
Sažetak:
Masovni mediji imaju snažnu ulogu u kreiranju položaja religija odnosno religijskih zajednica na društvenoj sceni, ali i kreiranju društvenih vrijednosti, stavova, načina razmišljanja, društveno poželjnih ili nepoželjnih obrazaca ponašanja. Religijske zajednice svojim djelovanjem doprinose očuvanju i razvoju razumijevanja, tolerancije i dijaloga između pripadnika različitih religija.Prema provedenim istraživanjima bh. građani najviše povjerenja imaju upravo u vjerske institucije i medije. U sklopu ovoga rada metodom analize sadržaja utvrđena su obilježja priloga o religiji koji su objavljeni na naslovnicama najposjećenijih bh. web-portala, kao i pristup medija odnosno novinara prema religijskim sadržajima. S obzirom da je Bosna i Hercegovina država s tri konstitutivna naroda i s isto toliko dominantnih religijskih zajednica (Bošnjaci- muslimani, Srbi-pravoslavci i Hrvati-katolici), te ne samo etnički već i medijski podijeljeno društvo, za potrebe izrade ovoga rada izabrani su najposjećeniji informativni web-portali s područja pripadnika dominantnih religijskih zajednica/naroda (klix.ba, nezavisne.com i bljesak.info). Također, metodom analize religijskih sadržaja utvrđen je odnos jednih prema drugima, odnosno analizirani su religijski sadržaji koji se odnose na jednu religijsku zajednicu i web-portala s područja druge dominantne religijske zajednice. Ananlizirani prilozi religijskog sadržaja uglavnom se preuzimaju s drugih izvora, a najzastupljenija novinarska forma je vijest.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti
URL Internet adrese: https://medijskidijalozi.files.wordpress.com/2018/03/medijski-dijalozi-no-30.pdf
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Odnos religije i masovnih medija – analiza religijskih sadržaja na web-portalima
Upisao u CROSBI: Drago Martinović (drago.martinovic@public.carnet.hr), 17. Ožu. 2018. u 17:30 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4