crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 933782

Zbornik radova

Autori: Garača Neven
Naslov: Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti
( The Impact of Marketing Communication on Human Value Development )
Izvornik: Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti / Kos, Igor (ur.). - Varaždin : Elektrostrojarska škola Varaždin , 2008. 40-44.
ISSN: 1846-7539
Skup: Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti
Mjesto i datum: Varaždin, Hrvatska, 10. 12 2008.
Ključne riječi: marketinška komunikacija, ponašanje potrošača, društvene vrijednosti
( marketing communication, consumer's behaviour, social worthlessness )
Sažetak:
U današnjem globaliziranom i informacijama isprepletenom svijetu, pojedinci, grupe, organizacije ili institucije izloženi su nekom od oblika marketinške komunikacije. Ponašanje je uvijek rezultat neke komunikacije, stoga je zanimljivo raspraviti do koje mjere može marketinška komunikacija utjecati na naše ponašanje prije svega kao potrošača. Da li je psihološka struktura pojedinca sposobna selektivno odabrati i zadržati informacije u skladu sa svojim stavovima, motivima, kulturom? Ili marketinški „magovi“ mogu neograničeno utjecati na naše mišljenje, stavove, promjene u ponašanju i određivati naš sustav vrijednosti?
Vrsta sudjelovanja: Ostalo
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Ekonomija,Psihologija
Upisao u CROSBI: Neven Garača (neven.garaca@vsmti.hr), 9. Tra. 2018. u 11:20 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4