Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti (CROSBI ID 660747)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Garača Neven Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti // Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti / Kos, Igor (ur.). Varaždin: Elektrostrojarska škola Varaždin, 2008. str. 40-44

Podaci o odgovornosti

Garača Neven

hrvatski

Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti

U današnjem globaliziranom i informacijama isprepletenom svijetu, pojedinci, grupe, organizacije ili institucije izloženi su nekom od oblika marketinške komunikacije. Ponašanje je uvijek rezultat neke komunikacije, stoga je zanimljivo raspraviti do koje mjere može marketinška komunikacija utjecati na naše ponašanje prije svega kao potrošača. Da li je psihološka struktura pojedinca sposobna selektivno odabrati i zadržati informacije u skladu sa svojim stavovima, motivima, kulturom? Ili marketinški „magovi“ mogu neograničeno utjecati na naše mišljenje, stavove, promjene u ponašanju i određivati naš sustav vrijednosti?

marketinška komunikacija, ponašanje potrošača, društvene vrijednosti

nije evidentirano

engleski

The Impact of Marketing Communication on Human Value Development

nije evidentirano

marketing communication, consumer's behaviour, social worthlessness

nije evidentirano

Podaci o prilogu

40-44.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti

Kos, Igor

Varaždin: Elektrostrojarska škola Varaždin

1846-7539

Podaci o skupu

Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti

ostalo

10.12.2008-10.12.2008

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija