Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti (CROSBI ID 660747)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Garača Neven
hrvatski
Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti
U današnjem globaliziranom i informacijama isprepletenom svijetu, pojedinci, grupe, organizacije ili institucije izloženi su nekom od oblika marketinške komunikacije. Ponašanje je uvijek rezultat neke komunikacije, stoga je zanimljivo raspraviti do koje mjere može marketinška komunikacija utjecati na naše ponašanje prije svega kao potrošača. Da li je psihološka struktura pojedinca sposobna selektivno odabrati i zadržati informacije u skladu sa svojim stavovima, motivima, kulturom? Ili marketinški „magovi“ mogu neograničeno utjecati na naše mišljenje, stavove, promjene u ponašanju i određivati naš sustav vrijednosti?
marketinška komunikacija, ponašanje potrošača, društvene vrijednosti
nije evidentirano
engleski
The Impact of Marketing Communication on Human Value Development
nije evidentirano
marketing communication, consumer's behaviour, social worthlessness
nije evidentirano
Podaci o prilogu
40-44.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti
Kos, Igor
Varaždin: Elektrostrojarska škola Varaždin
1846-7539
Podaci o skupu
Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti
ostalo
10.12.2008-10.12.2008
Varaždin, Hrvatska